er komen 5 nieuwe spellen op 29.8.2002 uit je kunt ze bekijken bij entertaner in zwolle. zoals, tour de france, nieuw scate spel en rally spel en nog twee maar de naam weet ik niet meer. maar dan weten jullie dat . groeten slayer
ja we willen de list ^^ ...........nouja ik woon ook in zwolle en ik ken die winkel goed ik denk dat hij deze spellen bedoelen 1) Aggressive Inline 2) met rally denk ik dat het ( Antz Racing is) Splashdown 4)slam Tennis 5)tour de france 6) Turok ( 1 sept) ik heb connectie's met die winkel daarom weet ik altijd alles wat die winkel nieuw binne heeft
Heeft iemand al iets van Slam Tennis gehoord dan...voor mij nieuw, en ik hou toch wel veel in de gaten
Stoer joh, een beetje releaselist laat je zien dat Aggressive Inline al uit is, ANtz Racing is GEEN rally hoor , Splashdown staat idd voor de 30e, Turok voor ehm de 6e van september. CMR3 staat voor 11 oktober
Come on, help even: ik wil een foto onder mijn naam, waar doe ik dat??? Enne, Enclave is dus 10x beter als Prisoner of War...blij dat ik hem geruild heb, kreeg nog 5 euro terug ook! Iemand: SLAM TENNIS???
dat tekentje onder je naam is een "avatar" en daar zijn al threads over.... profiel- edit options- (scroll down) - change avatar- ... et voila
plaatjes shit staat in je profiel > Edit Options. Verdere vragen vraag je NIET hier, maar in het 'website problemen/opmerkingen' forum.
*....* nu blij ? by the way; slam tennis ? nooit van gehoord, tennisspel op xbox ? gaat probably tegenvallen, heb al tennisspel in winkel zien liggen maar'k denk niet dat dat een " echt " of toch geen bekend xbox spel was, doosje met alleen franse tekst, graphics die slechter zijn dan degene op mijn gba...
Sorry hoor mister Wouter guy, was even een klein vraagje tussendoor.. ik zal jullie verder niet meer lastigvallen met die vragen..
Nieuwe spellen... Hey... Niewe spellen zoals Slam tennis en agressive inline....gaan vet tegen vallen... Dan ken je je geld beter bewaren voor de volgende: Brute Force Unreal Championship Project Ego Mechassault Toejam and Earl Tom Clancy'splinter Cell Deze worden een hype..
Re: Nieuwe spellen... dat mag ieder toch zelf weten, dat lijstje is trouwes verre van compleet maar je kunt er vast zelf wat bijverzinnen (hint: raven shield, blinx, sega GT, doom 3, enz..)