Xbox live na een tijdje gebruiken: top of flop?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tha real gamerr, 30 sep 2003.

  1. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Hetgeen wat ik niet kan accepteren is dat jij steeds loopt te zeiken over Xbox live in meerdere posts. 1 post is meer dan genoeg om je punt duidelijk te maken.
     
  2. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen mijn argumenten proberen te weerleggen kan ik dat natuurlijk niet onbeantwoord laten.
     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn jouw argumenten dan? als jij altijd lag hebt, dan ligt dat toch echt aan jou. 99,99% van de mensen heeft namelijk zelden last van lag.
     
  4. Thedaaf

    Thedaaf Vengar

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een router van e-tech en die doet het echt prima alleen gebruik ik dan geen Live, ik doe het via Xbconnect en dan kan je uiteraard HALO spelen :D:D:D en geloof dat is het wel waard hoor
     
  5. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, voor mij is het dus een flop.
     
  6. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
  7. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Bij mycom heb je een router van 35 euro die het perfect doet. Je moet dan enkelt nog een benodigd kabeltje erbij kopen en dan ben je klaar. Xbox L!ve is top! Veel succes!

    Robin
     
  8. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Blij toe, mensen als jij kunnen we op LIVE missen als kiespijn _0/
     
  9. XeoN

    XeoN Guest

    Vind het echt de bomb.
    Je ontmoet altijd wel leuke gasten op live en dan zit je bijv midtown madness 3 te doen je je lult maar wat; blijkt dat je als laatste over bent en heb je niks in de gaten.;)
    Op het moment speel ik veel Rainbowsix3 Black Arrow.
     
  10. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel het nog maar weinig. Ik heb de titels die ik heb al te vaak gespeeld, en ik vind de live spellen van nu niet veel aan.
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live is sinds het begin:
    O-) _O_
     
  12. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er iig niet meer zonder :) Alleen jammer dat ik (momenteel) zo weinig tijd heb om te gamen!
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde probleem, vorig jaar wekelijks gemmidelde online 22 uur, naar 8 uur.
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Xbox live is gewoon goed. Ik ben geen fan van de meeste Xbox single player games, maar dankzij live is de box mijn favoriete console. Jullie weten inmiddels wel dat ik voor de single player een gamecube heb, maar door de multiplayer mogeglijkheden vand e Xbox is dat toch echt wel de console die het meest aanstaat. Live is geen miskoop, veel beter dan die slappe PC online gameservers, vol cheatende augurkslikkende spelvertragende slettebakken. Alles aan live is perfect en dat maakt de Xbox goed. Nu alleen Halo 2 nog.

    Enige grote nadeel; als je goed wilt worden moet je veel spelen, en ik zit er eigenlijk meer voor het lullen dan het spelen. Bovendien heb ik zoveel te doen in mijn vrije tijd (neuspeuteren, flippo's sparen, deurtjebellen en studeren) dat er weinig tijd overblijft.

    Ik geef, alsXbox fanaat zijnde, wel toe dat het soms best irritant is als je door een stel hoogpratende kereltjes, die nog geeneens schaamstoppels hebben, omver geworpen wordt, puur omdat je zelf nogal veel tijd moet besteden aan scheren. Dit teneinde een even kale zak als hen te krijgen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2004
  15. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Live is altijd leuk.

    Voor de mensen die mij een beetje kennen van live,weten dat ik een druk mannetje ben.Vrije tijd is echt zelden tebekennen,en als ik die al heb is het vaak s'avonds laat.

    Een groot voordeel hiervan is,dat je op zulke tijdstippen,vaak de iets andere soort Nederlander ontmoet.Ik kom dan ook geregeld ineens in servers waar mijn soort mensen in zitten.

    Mensen die het weinig uit maken of ze winnen of verliezen.
    Mensen die 2363484 soort manieren hebben om het woord sex uittespreken.
    Mensen die iets losser zijn qua woordkeuzes etc.

    De meeste gesprekken gaan dan ook over complete bullshit dingen.
    Iets waar ik soms gewoon tranen van in mijn ogen krijg van het lachen.

    Omdat ik niet zo heel veel speel,suck ik in de meeste games behoorlijk.
    Ik kan aardig golven in Links 2004,en speel sinds kort weer RTCW en ben weer verslaafd aan het raken.
    MM3 speel ik afentoe ook nog weleens.

    Met Halo 2 komende,zal live ook tegen het eind van dit jaar hier nog in dit huis aangesloten staan.

    Angelo-Weirdo NL

    Oja walrus.
    Heb die luier maar weer afgedaan hoor.
    In tegenstelling van wat er beweerd word,liep DE SHIT wel langs mijn benen naar benee!
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    haha, ja Angelo, snachts is het altidj feest. Misschien mis ik je juist wle net omdat ik net besloten heb wat eerder op bed te gaan. maar wat je zegt is helemaal waar. het leukst is het met mensen die het niet al te vele kan schelen of ze winnen. Gewoonlullen over pampers en gaan met die banaan (Wanneer stuur je mij nou die envelop met het recept voor aarstaart?)).

    Terwijl het grote voordeel is dat je te maken hebt met heel vele leuke mensen, zijn er op live ook eikels. 95% is altijd goed geluimd en is er echt om een spelletje te spelen en even te relaxen. Dan heb je ook nog zekere types die zeggen voor de lol te spelen maar kwaad worden als je even tegen ze aanbotst in een spelletje. Die mensen vergeet je dan liever snel weer ;)
     
  17. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, vette dikke LOL @ Walrus en Weirdo.

    (Misschien moet ik jullie maar eens toevoegen aan de FL. Winnen is leuk, maar sommige mensen nemen het iets TE serieus!)
     
  18. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet te snel vergeten, anders heeft Boomer geen praatpaal meer. Neem aan dat je het over zijn vriendje hebt! ;)

    Trouwens genoten van je blues optreden gisteren met de mondharmonica. Heb je al meer tekst dan: "Je bent geowned" (2x)
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    lol, ik wil je verwijzen naar het album Olle Grieze Blues, uit 1996 met daarop het nummer Red Light District Blues..... Ik heb die CD niet in huis, maar ik zal eens een remake maken (morgenavond ;))

    En inderdaad, boomers teammate (een of ander lullig log zeedier) neemt alles veel te serieus. De PAUPER!!!

    Maar eigenlijk doelde ik op een Baffennde Bierdrinkende Friko Liefhebber met lang haar.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2004
  20. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    daar doelde ik ook op.
     

Deel Deze Pagina