Xbox live is gewoon goed. Ik ben geen fan van de meeste Xbox single player games, maar dankzij live is de box mijn favoriete console. Jullie weten inmiddels wel dat ik voor de single player een gamecube heb, maar door de multiplayer mogeglijkheden vand e Xbox is dat toch echt wel de console die het meest aanstaat. Live is geen miskoop, veel beter dan die slappe PC online gameservers, vol cheatende augurkslikkende spelvertragende slettebakken. Alles aan live is perfect en dat maakt de Xbox goed. Nu alleen Halo 2 nog.
Enige grote nadeel; als je goed wilt worden moet je veel spelen, en ik zit er eigenlijk meer voor het lullen dan het spelen. Bovendien heb ik zoveel te doen in mijn vrije tijd (neuspeuteren, flippo's sparen, deurtjebellen en studeren) dat er weinig tijd overblijft.
Ik geef, alsXbox fanaat zijnde, wel toe dat het soms best irritant is als je door een stel hoogpratende kereltjes, die nog geeneens schaamstoppels hebben, omver geworpen wordt, puur omdat je zelf nogal veel tijd moet besteden aan scheren. Dit teneinde een even kale zak als hen te krijgen.
Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2004