Speel hem net voor de derde keer uit nu en na het lezen van een boel vooroordelen in een andere thread over deze prachtige game wil ik toch eens even peilen waar dit nu van dan komt? Gemna is overigens een van de meest onderschatte games hier op dit forum in mijn ogen. Replay waarde is juist ERG hoog, probeer hem eerst maar eens volledig uit te spelen, daarna de oni mini game eens om b.v. vanaf het begin met het busimon zwaard te kunnen spelen, daarna onder de twee uur om hard mode te unlocken, probeer daarna alle fluorites maar eens te vinden om een extra kostuum te kunnen krijgen, daarna kan je hard mode nog eens uitspelen voor weer een ander kostuum, kortom: het wordt een steeds betere game, naarmate je verder komt. De meeste hebben hun vooroordeel bij dit spel al klaar, lullen met de massa mee of hebben het hooguit een kwartier gespeeld en kunnen er dus niet over oordelen. Doe opa eens vertellen: Heb je Gemna gespeeld en wat viel je tegen of juist mee? Ik heb n.l. het idee dat de meeste hier niet eens de moeite hebben genomen om deze game echt te leren kennen. Voor de bezitters van Gemna welke nog niet echt ermee gespeeld hebben: NU in je xbox doen en spelen! Je hebt namelijk een parel van een game in huis liggen!
leuk Betoog van je ! , kan je gebruiken voor je nederlands verslag .. hehe , beter nog, deze kan ik gebruiken voor MIJN nederlands verslag
Ik heb Genma liggen ja en moet toegeven dat ik 1 level gespeeld heb. Ik vind het een nadeel dat je niet naar rechts loopt als je naar rechts duwd / drukt. je draait je dan om, daardoor was ik vaak te traag bij enemy's, omdat ik veel meer spellen heb waar je WEL naar rechts loopt. Maar na jou stukje moet ik hem misschien toch een eerlijke kans geven, hij zit er wel erg mooi uit!!
Besturing is inderdaad iets afwijkends van de standaard besturingen, maar dat is een kwestie van wennen (zoals in elk spel) sterker nog na een uurtje weet je niet beter meer. Ik hoor iedereen altijd miepen over DOA met z'n mooie graphics, ooit iemand al eens de waterval bij Gemna gezien? Geef het eens de kans en bijt even door, je zult jezelf dankbaar er voor zijn
Genma is een leuk spel en met controllers heb ik geen problemen mee gehad. 1 keer uitgespeeld met alle blauwe crystallen al duurde dat verrekt lang Replay waarde is niet erg hoog vindt ik nogsteeds omdat het verhaal 100% gelijk blijft. Die Superwesp vondt ik wel een leuk vijand en die vrouw kan de kelen doorsnijden vindt ik ook wel cool
Ik ben nog bezig met Genma. Vind het een van mijn leukste spellen. Vind die pop met die messen als handen alleen erg kut.
Zolang je het bishamon zwaard niet hebt (bruikbaar buiten de demon world in ultimate mode) hard weglopen Anders is hij met 5 magic attack kapot te krijgen en leverd een enorme stoot aan souls op