Wat is beter? PU of XBM?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SoulFighter, 4 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu te twijfelen tussen een abbo op xbox magazine of power unlimited weten jullie welke beter is/ welke jullie beter vinden

(ik heb alleen een xdows)

2. Victor

Victor Guest

opsomtopic.
    maar het is zo dat je kwa mening moet kiezen.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je egt voor de xbox gaat dan lijkt het me duidelijk om voor XBM magazine te gaan.
    Zelf vind ik de PU beter, leukere redactie, reviews(in mij ogen) beter en meer variatie omdat het alles (PS2, Gamecube, Xbox,GBA,MOBILE,PC) onder de aandacht brengt.

Ik had (toen ik een abo nam op de PU) ook alleen maar een Xbox en kende de PU al een tijd dus ben voor de PU gegaan, heb er nooit spijt van gehad. Ook niet na het een keer kopen van een XBM.

Je kan nu ook kiezen uit vette games bij een abo (Doom3(PC)Burnout3(Xbox, PS2, Animal Crossing(NGC) voor maar 25€ extra)

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    hij vraagt welke beter is, al komen er argumenten bij kijken is het helemaal geen opsomtopic wanna-b mod ;) . Ik kan me voorstellen dat veel mensen voor deze keuze komen te staan.

Als je je ook interesseert voor de andere consoles moet je idd cker de PU nemen. Als je echt alles wilt weten over de xbox kan je beter de Xbox magazine nemen. Ik vind het niveau van de PU hoger dan die van de xbox magazine. XBM zal nog moeten groeien maar het blad wordt elke maand al leuker.

5. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBM vind ik veel leuker omdat ik eigenlijk alleen interesse heb in XBOX spelen, er word lekker uitgebreid over gepraat

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    lol

in plaats van makkelijker wordt het alleen moeilijker |:- :p
    jullie argumenten zijn allemaal goed

7. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals elgee net zei is het beter om voor de PU te gaan als over alle games wilt weten. wil je het alleen tot de xbox houden ga dan voor de XBM; aangezien deze het alleen over de xbox heeft en niet over alle andere platforms.

@Dark Ninja - jij maakt er een opsom topic van, door er niet nuttig op te reageren.

8. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei en ik lees toch met meer plezier de PU dan het XBM, om dezelfde redenen als elgee + dat de PU dikker is (volgens mij), maar het XBM vindt ik ook wel leuk.

9. Victor

Victor Guest

Oke oke ik ben een wannabee mod. ;)

10. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we zouden je beter kunnen helpen als je ons vertelde waar je nou precies over geinformeerd wilt worden.

wat reageer je weer nuttig :+

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Iedereen heeft een andere smaak qua leesstrijl en tijdschriften. Wij kunnen dan ook moeilijk zeggen welk tijdschrift jij moet nemen. Koop gewoon bijde magazines een keer en kijk zelf welke je het beste vind bevallen. Hier zul je grotendeels enkel reacties krijgen als 'XBM is beter, omdat het alleen xbox is' of 'PU is cooler'.
    Dicht dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina