hoi, ik zit vast met hunter tegen de baas in die huis, hij heeft tentakels van planten als wapen enz. ik ga daar elke keer dood. zijn er tips of hints om die baas makkelijk af te maken?
sorry, ik was een onduidelijk. volgens mij zit die baas in lvl mansion. en het is de derde baas van het spel.
Tis een vampier oftwel slashen of flamethrowen Lit er ook maar net aan welke Hunter je gebruikt denk ik
Hoe Hoe dus fuck maak je het raam open...ik word alleen maar gekilled... Ja shieten op die planken maar dan ben ik na 5 sec. alweer in Heaven
Ok we praten over de allerlaatste eindbaas ja. Als je de mensen in de kooien bevrijd dan kan de bad guy zich klonen en heb je opeens 4 eindbazen tegenover je,niet de mensen bevrijden dus. zorg dat de baas af gaat hij gaat weer opladen en jij moet met alles wat je hebt het raam er uit schieten. (niet de kleine raampjes) Het heeft geen nut om te proberen de baas echt af te maken want die laad zichzelf iedere keer weer op. Dus take out the window.
jah daar zit ik dus ook vast nee het is niet de eind baas want je kan geen mensen bevrijden ohh ja je kan er 1 bevrij maar niet 4
Eigenlijk kun je de meeste gewoon agmaken met grof geweld en veel ontwijken. Alleen de eindbaas en die dude met de electrische stoel vragen een alternatieve behandeling.
Zijn jullie er al uit? Het is in ieder geval best te doen als je nog genoeg levens heb.. (dat had ik dus) ik heb toch de mensen bevrijdt ondanks dat je daardoor meer tegenstanders krijgt.. Met de flamethrower/rocketlauncher etc bak damage doen op de vampier het dichtste bij de raam.. die gaat regeneraten.. Snel naar de raam moven.. (dit werkt trouwens het beste met die biker gast) Powertje gebruiken dat je als laatste met hem krijgt en dan met je bijl op het raam inhakken.. .. De vampier dude is ondertussen weer geregenerate, bewerken met je flamethrower van dicht bij (hij staat dan in de range van je powertje, en je flamethrower en shield je ondertussen van de attacks van de andere (p.s. je krijgt wel een bak damage.) Ondertussen heb je weer een lading schade gedaan.. vampier gaat weer regeneraten, jij hakt weer op het raam in.. raam kapot.. spel gewonnen Op deze manier heb ik hem een paar keer uit kunnen spelen.. (soms wil ik gewoon kijken of een bepaalde tactiek elke keer echt werkt.. Met de biker is het op deze manier best te doen.. succes