Het maakt mij helemaal niet uit hoe duur die is eigenlijk,Ik wil heel graag de halo 2 LE hebben al kost ie 80 euro dus 1 okt. ga ik hem resereven bij intertoys
Ik ga zeker die LE kopen, dus ik ga 1 Oktober meteen die LE bestellen.Want 5 euro meer betalen voor een spel vind ik niet zo erg.En gelukkig woon ik in een niet al te groot dorp dus heb ik nog meer kans dat ik er een krijg.
mensen de niet op internet willn of kunnen bestellen, gewoon wachten bij de mediamarkt daar word hij veel goekoper.
of makro maar ik wil er zeker van zijn dat ik een LE heb mijn xbox is omgebouwd dus vind een amirkaanse LE versie niet erg maar ik wil er zeker van zijn dat ik rond 11 november (hooguit 1 week later) wel 1 in me bezit heb
Ik koop gewoon de normale versie.Die paar extra's kunnen mij niks schelen bovendien vind ik het normale hoesje veel mooier dan die metalen doos.Dit zijn trouwens de extra's: 1 ) The Making of Halo 2: Behind the Scenes of Bungie Studios; 2 ) Featurettes on Game Design, Animation, Music and More; 3 ) Deleted Cinematics and Characters; 4 ) Art Gallery: From Concept to game; 5 ) Commentaries from the Development Team; And, according to Bungie, much, much more.