*wait'ng for xboxlive* Heb juist de trailers van unreal championship bekeken ( http://www.xbox.com/unrealchampionship/default.htm ) en dat lijkt me echt wel vet, kspeel al jare ut op pc, hopelijk word uc voor xbox even vet spel.... waarschijnlijk verveelt de singleplayer verschrikkelijk zoals op pc, maar de mp ziet er echt zalig uit nu maar wachte op xbox live ...en halo2
Jah, de single player mode van UT vind ik niets aan, ik ga deze game dan ook niet kopen als hij op 15nov aankomt omdat wij em alleen in single kunnen spelen. Vind de laatste tijd trouwens toch niet zoveel aan die multi shooters, single player met een verhaal vind ik leuker dan de hele tijd domweg in het rondte te lopen op de zoektocht naar vijanden....
Mja ... kvrees der echt voor dat uc enkel iets wordt met xbox live, net zoals ut op pc, ... en tegen dat er hier genoeg volk op xbox live zit, tegen dat er clans zijn die uc spelen... dan zijn der waarschijnlijk al veel betere shoot'm up multiplayergames uit....
Ik koop em wel hoor, die UC.. Hij zal LIVE compatible zijn dus eerst ff oefene en dan als LIVE uitkomt ONLINE!!
Als'k 'm nog koop zal xbox live er al moeten zijn, en geen andere showere mp-shoot'm up games... want vergelijk met ut op pc.... de singleplayer verveelt ontzettend hard! Waarschijnlijk hebben ze er wel wat verhaal ingestoken bij uc... maar single player ut op pc is gewoon wat idioot zitten schieten op nog achterlijkere bot's... like wouter said; beetje verhaal mag toch wel vind'k
Ik vond UT op de PC toch wel leuk hoor Meer eigenlijk omdat ik toen nog met inbel zat en dus niet online kon gamen
maybe... maar het verhaal achter ut single player kunde toch niet echt sterk noemen hé .... gewoon genoeg frags behalen en .. next map... meestal dan nog eerst 10 frags behalen, volgende map 15 frags, daarna 20, ... ]:- Dat noem ik pas originaliteit :r
Unreal Championship Deze game word echt vet... Alleen wie weet er wanneer Uc uit komt.... Ik w8 al een tijd je op goeie spellen... *Brute Force* *Project Ego* *Unreal Championship* *Splinter Cell* *Nfl*
de plaatjes van uc die ik heb gezien waren ook veel buitenomgevingen, dan is het wel leuker als in een donkere vage arena, buiten kun je lekker sniperen en heb je meer ruimte. en de ai van de bots worden steeds beter dus er is uitdaging genoeg. de single zal niet halo (1... en misschien 2) kunnen bereiken, maar zal niet slecht zijn. en ik heb 4 controllers dus maar goed halo 2 zal ook een goede multi én singleplayer hebben dus dat zal mijn eerste keus zijn, hoewel er hopelijk wel bots in zitten deze keer.
Precies! In november UC kopen en elke dag hard trainen totdat Xbox Live uitkomt in de lente! En ze zeggen dat UC de zelfde controles krijgt als halo dus dat zit wel goed.
hij komt uit in oktober denk ik... heb'k ergens op site gezien, maar dat was mss niet in Europa, heb'k niet echt op gelet. // ps: idd, de (buiten) omgevingen lijken me wel leuk, willen halo precies wat achterna doen want je kan ook op scooters rondvliegen... /edit: release-date is dus toch 1 okt
Voor verhaal dus .... wacht dan op Deus Ex 2 Ik vond het verhaal van Deus Ex zoooo goedddd ... zekersszzz Deus Ex 2 ga ik zekerzzzz halen .. hehe
deus ex is echt wel een leuk spel hoor je moet er gewoon van houden... trouwes UC en Halo roelen allebei!!