Lord of the rings 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roopx, 5 sep 2004.

1. Roopx

Roopx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik ben neiuw hier maar ben hier al heel wat slimmer geworden door een paar treads te lezen nu is mijn vraag.
    heeft er iemand cheats voor lord of the rings 3 the return of the king voor xbox (duh). want ik heb wel cheats maar dan moet ik eerst het spel uit spele voor dat die gaan werken en dat si het juist die zijn zo moeilijk die levels.
    gewoon cheats van level very easy of mannkes dood met 1 slag en god mode of zo

groetjes

roopx

2. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    God Mode en volle health en nog een paar zijn alleen te doen als je het uit hebt gespeeld, maar er zijn ook een paar cheats die je kan doen voordat je het hebt uitgespeeld, zoals dat er een mannetje van je een paar levels hoger gaat, maar een keer toen ik dat deed en ik haalde het level, kwam er te staan dat ik het juist níet had gehaald. Soms vage dingen daarmee dus.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
  4. XeoN

XeoN Guest

www.cheatplanet.com

Staat altijd wel wat op.
    Je moet eerst de game helemaal uitspelen voordat je cheats kan gebruiken.

5. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal, na "Het Vuur Van De Doemberg" kan je al cheats gebruiken, zodat je niet Sarumans en Saurons Palentir (ofzo) zonder cheats hoeft te doen want die lijken me bijna onmogelijk zonder cheats.

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    www.bestcheats.com is een goede site met veel cheats! maar waarom cheat je , je betaald tog niet ik weet niet hoeveel voor een game die je speelt met cheats, oke na dat je hem hebt uitgespeeld is dat leuk maar anders niet, maarja je moet het zelf weten!

greetz wooly

7. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarom is het ook leuk dat je in dit spel de échte cheats pas kan doen als je de verhaallijn al hebt uitgespeeld. :)

8. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
  9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hun hebben genoeg gezegt, maar hebben we hier niet een apart forum voor jongens?
    Gelieve daar te posten voortaan, k? :)

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Juist, verplaatst naar Help/Cheats.

11. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. XeoN

XeoN Guest

www.cheatplanet.com vind ik toch wel de beste.
    Heb mn RotK geruild want ik kwam niet verder tijdens the battle of minas tirith.
    Dat je als Gandalf speel en die wallen moet bewaken.

13. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is al een paar keer gevraagd geloof ik, als je weet hoe het moet, is het best simpel, maarja, je hebt hem niet meer...

14. hercule

hercule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ge kunt alleen cheats invoeren als ge het spel hebt uit gespeeld, geloof me maar want ik heblord of teh rings al uit gespeeld

15. ilovebees

ilovebees Blood Gulch....

Leuk Bevonden:
    0
    die game is zo simpel gewoon buttonbashen

Deel Deze Pagina