Hoi allemaal, ik heb een probleempje met men xbox. Dat rotding valt altijd uit als ik hem opstart of aan het spelen ben, wel 20 keer na mekaar, totdat ik niet meer wil spelen. Nu wil ik men console openmaken om te zien of er een los contact zit bij de stroomtoevoer, maar ik krijg men xbox ni open. Hoe doe je dat ?
microsoft bellen lijkt me verstandiger maar als je het toch wil proberen. onder de rubber pootjes en de silver kleurige stikkers zitten schroeven(totaal 6) succes er mee
gewoon opbellen ik heb hele goede ervaringen met de klantenservice en bovendien als je em openmaakt vervalt je garantie.
Maar om het échte antwoord even te melden: Als je de rubberen stopjes die onder de vier pootjes zit losschroeft zou hij open moeten gaan(zelf nooit gedaan, zou het ook niet aanbevelen; garantie vervalt)
Als je nog garantie heb zou ik MS bellen. Die maken hem gratis. Zit er geen garantie meer op (ouder dan 2 jaar), dan moet je een torx 20 en een torx 10 schroevendraaier kopen. Omdat de 4 rubbetjes en de 2 stickers zitten 6 grote schroeven (torx 20), daarna kan je de kap er afhalen. Vervolgens kan je met torx 10 (kleine schroefjes), de dvd tray (2 schroefjes) en hdd tray (1 schroefje) losschroeven.
Nooit open maken als je nog garantie hebt! advies wat iedereen zou geven. Veel mensen over live gehoort met goede ervaringen van de xbox service, eigenlijk nog nooit slechte! greetz wooly
Als je nog garantie hebt, dicht laten zitten en M$ bellen. Heb je geen garantie meer, dan moet je de 4 rubbers en een die stickers onder je xbox weg halen. Daar zitten schroeven onder. Dit zijn wel apparte schroeven dus je moet er apparte schroevendraaiers voor hebben. En ik kan je vertellen... zowel de schroeven als de schroevendraaier vinden het niet fijn, als je het met een normale schroevendraaier doet
Waarom moet je xbox gemod zijn als je weet hoe die open moet? Er zijn ook mensen die aan case modding doen. Kweet toevallig dat 2K daar wel rondhangt dus misschien dat hij t daarom weet Bedankt voor het antwoord 2K, kmoest t ook even weten.
Kijk eens in de casemod thread. Daar is meerdere malen beschreven hoe je case open gemaakt moet worden (wel zo handig voor een goed resultaat). Ook mijn case heb ik onder handen genomen en ja, dan haal je hem uit elkaar.
Als je nieteens weet hoe je een Xbox open krijgt,dan vraag ik mij af of jij een loscontactje zal gaan herkennen. Angelo
Kheb net ff gezocht tussen mn pa's gereedschap maar hij heeft geen torx schroevendraaiers. Weet je waar je die dingen kan kopen? Of moet ik maar gewoon naar de eerste de beste schroevendraaierwinkel ofzo?
Meeste bouwmarkten hebben tegenwoordig wel torx schroevendraaiers. Het zijn niet de goedkoopste (zelf kocht ik ze voor +/- 5 euro per stuk), maar dat kan overal verschillen.
Volgens mij was het als grap bedoeld, en niet als serieuse opmerken. Kan ernaast zitten. Natuurlijk kunnen we wel berijpen dat hij hem gecasemod heeft, maar als een mod zo goed weet hoe je een xbox helemaal open maakt enzo dan lokt dat natuurlijk reacties uit _0/