[Airforce Delta II/ Diedly Skies] Hoe ver ben jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door cyberraiser, 28 aug 2002.

1. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    [Airforce Delta II/ Diedly Skies] Hoe ver ben jij? UITGESPEELD

IK HEB HEM UITGESPEELD!!!!! Eindelijk hoor, dat laatste level is klote, maar nu ik hem uit heb....het is toch wel ERRUG gaaf hoor!!! Alleen dat tunneltje hè?

Maar goed, hoe ver ben jij nu?

/edit
    WIE heeft eigenlijk Deadly Skies??? Ik heb het gevoel dat ik de enige Nederland ben die hem heeft gekocht! En ik woon NB in Zweden!!!
    edit/

Laatst bewerkt: 28 aug 2002
  2. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game suckt gewoon ontiegelijk, ik heb m gehad .
    thuisgekomen gelijk erin,zag de graphics,eruit en terug naar de winkel gebracht wateen k#t spel is dit zeg.
    Air Combat 1 op de ps1 is nog mooier en leuker dan dit slappe aftreksel wat een game voor moet stellen.
    Hoe is het daar trouwens smòrebròd valt daar nog wat te beleven in Ikealand ?.

3. cyberraiser

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het dus niet mee eens!! De graphics zijn behoorlijk goed. Wat raar is, is dat als je dichter bij de aarde komt, je ineens ziet dat er een rechte lijn over de aarde gaat - die heb ik inhet echt nog nooit gezien!!;) Verder zijn er heus nog wel meer dingen te bekritiseren, maar dit is gewoon een HEERLIJKE shooter!! Niet denken, geen moeilijke controls, geen weken leertijd, maar gewoon lekker vliegen en schieten.....

Overigens het leven in SVEAland is heerlijk!! Inderdaad smörbröd en knäckebröd....maar ook dilleköt, köttfärssås en sill och potatis! :+

4. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    Die rechte lijn noemen ze ook wel "fly by wire'' .
    Woon jij ook in een blokhut.

5. cyberraiser

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, even serieus, wat ze gedaan hebben is die bitmap van de aarde (of whatever format ze gebruikt hebben) dubbelgevouwen, en dat lijntje niet netjes weggewerkt. Nogal slordig van de programmeurs....

Hmm, wat voor een vooroordelen heb jij over Zweden???? :mad: Maar, euh, ja, ik woon in een houten huis (timmerhus - houthuis)....dus euh, tja hmm, vooroordeel??:confused: ;)

6. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    Geen vooroordeel, want mijn ouders gaan haast elk jaar naar Zweden op vakantie of een ander scandinavisch land.
    En niks dan goede berichten over Zweden,goed eten, mooie natuur en erg rustig.
    Dit was alleen maar om jou op de kast te jagen.
    By the way,ben je met je ouders er naar toe verhuisd of voor je werk. greetings.

7. cyberraiser

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je hopelijk begrepen hebt, neem ik het allemaal nogal niet zo serieus op!

Ik woon en werk hier en ben sinds twee weken getrouwd met een Zweedse!!

8. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    Te gek man, heeft ze nog een leuke zus van een jaar of 25.
    En ik ben ook niet beroert om te verhuizen voor ander werk,weet jij een job voor me daar in Zweden.

9. cyberraiser

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar haar VEEL OUDERE zus heeft wel een leuke dochter van 21....Misschien dat ik je die kan aanbieden? :D Helaas veel werk is er hier op het moment niet...Beetje crisis!:'-(

10. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zit jij heel de dag mailtjes te versturen,je hebt daar bij jou geen werk en je nieuwe vrouw is milionaire.
    Dat is leuk vertoeven,heel de dag mailen/gamen en af en toe wat hout hakken voor de kachel te kunnen stoken.
    Wat een prachtig leven heb jij zeg,ik moet me eigen maar behelpen dan en dit allemaal vanaf mijn "zaak"doen.[onder werktijd dus].

11. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    jij bent niet de enigste die die game heeft.
    Btw ik heb hem bijna uitgespeeld

12. cyberraiser

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig!!! Ik was al bang!!! Hoe ver ben je nu? Er waren twee levels bij die moeilijk waren de laatste en die level dat je naar de docks moet voor die 'zandboten' - ik kan ff nietop de naam komen, maar als je ze gehad hebt weet je zeker waar ik het over heb.

Deel Deze Pagina