Yager (ja ja ik weet het oude zooi)

Discussie in 'Algemeen' gestart door WeeGee, 1 sep 2004.

1. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yager (de oude koe uit de sloot)

Ik zat me voor het eerst sinds tijden eens ouderwets te vervelen en kwam bij het doorspitten van mijn games collectie yager tegen.
    Ik herinnerde me dat ik daar heel ver mee was,maar dat ik ergens vastzat.
    Ik zit dus bij het allerlaatste level (denk ik) namelijk CHEEK TO CHEEK.
    En dan moet je met een soort immobilizer die *(#!@& cheek stil leggen waar die wetenschapper inzit.
    Maar hoe vaak moet je dat schip raken ????
    Het is bovendien ook nog eens super moeilijk om die vent te raken of doe ik wat verkeerd....
    Ik heb het een aantal malen geprobeerd en weet nu waarom dat spel in de kast gegaan is,want je wordt er stront sjagerijnig van...
    Maar 1 level en ik wil hem toch wel graag uitgespeeld hebben...

mvg wim

2. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    check anders ff www.cheatcc.nl of www.game-revolution.com.
    Yager heb ik ook maar zover ben ik nog niet! Ik laat he tje wel weten als ik eenmaal zover ben :) (dat kán nog wel even duren)

3. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, om eerlijk te zijn is dit niet bepaald het laatste level, hierna komen er volgens mij nog een stuk of 6, en dit is zeker niet de lastigste.
    Als je overigens een profile aanmaakt met de titel lvl.activate (dacht dat dat het was) kun je alle levels spelen.
    Ik heb em zelf ook nog niet uitgespeeld hoor, hij is gewoon moeilijk, en daarbij heb ik 35 spellen ofzo. Ben met nog genoeg spellen bezig :)

Deel Deze Pagina