Heb net Dead to Rights, Slam Tennis & Street Hoops binnen. Korte hands on preview: Dead to Rights: redelijk gemakkelijke controls. Kost ff-tjes tijd om erinte komen, maar die korte periode die ik heb gespeeld: Dope spel... Verhaal houd je wel goed bezig, denk ik... Veel in-game movies... Graphics vallen me alleen een beetje tegen: beetje blokkig... Slam Tennis: heb maar 1 potje gespeeld en het speelde nogal traag had ik het idee. Maar op zich leuk aangezien het het enige tennisspel op de XBox is. Graphics zijn ook minder dan Virtua Tennis in de arcade (weet niet of ik het mag vergelijken, maar okay)... Street Hoops: dope trash-talk. Dope moves, dope dunks... nogal veel knoppen die je moet gebruiken voor zo'n b-ball game. Moet er ook nog ff aan wennen denk ik... Maar als je van basketbal houdt, is het zekers dope...
vet, heb je een ntsc xbox of zo? wanneer komt Dead to rights nou in europa uit? stom dat dat nog niet bekend is gemaakt, terwijl die in amerika al uit is. maar ja, ik hoop dat ie maar snel uitkomt.
killabee er staat toch duidelijk bij eduard dat hij region x heeft dus hij kan spellen spelen uit elke regio
DEad to rights valt niet alleen grafisch tegen,maar de camera standpunten ook. lippen zie je niet bewegen tijdens het praten in de cutscenes.[behalve in de fmv's] Deze game heeft weinig nieuws te bieden.[behalve de hond] Nee dit is voor mij een grote tegenvaller,en ik denk dat ikdit spel in een paar dagen heb uitgespeeld.
Uhum! Region X is alleen voor DVD's, niet voor games! Zal wel erg makkelijk zijn; voor 20€ alle Xboxgames op een PAL kunnen spelen... Hij zal wel bij een gamessite werken of heeft idd de befaamde NTSC Xbox
Xtender Maareh, Dead To rights viel me grafisch ook heel erg tegen idd. Maar op zich heeft het spel wel wat te bieden voor mij. Ik ben geen fanatieke gamer, dus de controls hebben iets nieuws voor mij... Mini-games tussendoor zijn op zich wel grappig.... Weet niet hoe lang het duurt om uit te spelen, maar het lijkt niet al te moeilijk inderdaad...