1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Controller schoonmaken???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Overjoyed, 24 aug 2004.

  1. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een draadloze controller (geen microsoft dus..) maar de rechter thumbstick blijft "vasthangen" wanneer ik naar boven ga als het waren..
    Is het mogelijk om hem open te maken en schoon te maken of los ik daar mijn probleem niet mee op?

    Bednakt! :)
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je zal ongetwijfeld de schroefjes kunnen losdraaien en de controller voorzichtig open kunnen maken. Als je het voorzichtig doet zal je geen problemen ondergaan. Weet niet wat voor schroefjes het zijn.
     
  3. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel simpel gezegd: ja en nee.

    We weten niet of het probeem gerelateerd is aan vuil of dat het juist een mechanisch defect betreft.
    Dus zal ik zeggen: als je het niet probeert, dan zul je er nooit achter komen.
     
  4. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even proberen bedankt in ieder geval!
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    gewoon proberen, die dingen zitten errug makkelijk in elkaar. tzijn waarschijnlijk normale schroefjes voor een kruiskopschroevendraaier.
     
  6. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm open gemaakt met een kleine kruiskop, maar er zit een groen plaatje in zeg maar met chips waar achter dan weer die thumbsticks zitten als je snapt wat ik bedoel.. maar wanneer het open is dan werkt het prima en blijft 't niet hangen maar ik heb het idee dat 't een beetje "klem" zit, waardoor die thumbstick blijft hangen..
    Zou dat kunnen of..? :confused:
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    tzou kunnen, kijk of ie ergens aan zou kunnen blijven hangen.
     
  8. Noodles

    Noodles Guest

    Kan je hem niet naar de winkel brengen ofzo?
     
  9. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    je zou met een tandeborstel ofzo van buitenaf het knuppeltje schoonmaken op de plek waar hij de case in gaat, of heel erg voorzichtig van binnen, dit werkt goed als je stuurknuppel blijft plakken...anders is het mechanisch...gebeurde ook met mijn large controller...als de knuppel gecentreerd stond ging het ingame naar links....
     
  10. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou met van die oorstokjes ofzo van binnen/buitenaf het knupeltje goedschoonmaken, waar die blijft hangen.

    Of je kan hem tegen een muur aangooien, opstaan, doormidden breken, en dan naar de locale spellenboer gaan en een nieuwe kopen....
     
  11. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    je vergeet in de fik steken en hard er tegen gillen :+
     
  12. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahhahahaha!!!

    Door je hond laten opeten, en uitkotsen, kruizigen aan een paal en in de fik steken.
    Of...
    WACHT!!

    NEE!!

    Ik was nog niet klaar met typen!!!

    Nee Zuster LAat me los!!

    AAAH!!!


    Doctor: "Tjah, teveel met een defecte controller gespeeld he..."

    /Mod Loos, off-topic reactie na een aantal dagen zonder relevant antwoord mag je voor je houden. - 2k
    okeej solly hool :'-( _O_

    idd ff schoonmaken, maar als je hem openmaakt heb je kans dat die kleine connectors ook los kunnen gaan zitten. dus dat zou ik niet doen, ik heb er ook vaak last van met GTA:VC,dat hij uit zichzelf ging draaien etc. wat ik doe is ff dat thumb ding eruit trekken (het kan echt waar) niet helemaal natuurlijk maar gedeeltijliojk tot je hem voelt haken. en dan erweer indrukken.
    dan doet hij het meestal wel weer goed bij mij, totdat ie weer valt ofzo O-) .

    Nogmaals srry voor mijn korky reactie, i got caried away :9 .

    Suc6!!!! _0/
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  13. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol:p
    laten we please weer ontopic gaan vind overjoy vast erg prettig,
    maar eigenlijk heb ik er niks meer aan toe te voegen gewoon schoonmaken waar jij denkt dat hij blijft hangen,
    als het probleem zich blijft voordoen toch gewoon een nieuwtje kopen:)
     

Deel Deze Pagina