1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte kwaliteit xbox controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Headcollector1, 12 aug 2004.

  1. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er ook problemen mee. Hij stuurde niet meer goed naar rechts. Effe Xbox gebeld, en ik kreeg gewoon weer een nieuwe.
     
  2. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook dat hij niet goed naar rechts stuurt, xbox had ik al een keer gebeld en een nieuwe gekregen. Maar bij die nieuwe heb ik dus weer hetzelfde probleem. Ik xbox weer gebeld, maar op die controller die je opgestuurd krijgt zit geen garantie :'-(
     
  3. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej ik heb eigenlijk ook een vraagje die hier wel bij past... Mijn R knop doet het niet meer zo goed als normaal.... ik weet niet hoe het komt ik heb een S controller, hij maakt er ook vaak een krakend geluidje bij. heeft toevallig iemand hier ook wel eens last van gehad, en weet je hoe je dit kan oplossen???
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hier heb ik ook een beetje last van ........ Als ik mijn Xbox ff opstart dan heeft de controler een afwijking naar links (ik bedoel de linkerstick) dus bij Rainbow ga ik bijv. naar Links strafen :mad: Egt iri ! Maar dat komt omdat ik er mee gooi :+
     
  5. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat heb ik ook af en toe. Dat ie naar links afwijkt. Ik heb het met SegaGT Online. Maar ik heb er niet mee gegooid en mijn Xbox is net een maand oud.
     
  6. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig doet mijn controller waar ik altijd mee speel ( heb er 2 voor het geval dat er 1 stuk is of als iem langskomt om ff te gamen) ook heel raar, soms doet ie gewoon zen eigen ding, dan gaat ie omhoog of omlaag zonder dat ik eraan kom, maar dat is niet zo vaak, alleen als ik net opstart, het is nog maar 4 keer of zo gebeurt? Gaan de controllers de wereld veroveren? :p
     
  7. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is het snoer waar het uit de controller komt gewoon los geraakt heb een grote controller en het gebeurde al toen ik m'n 1 maand has :mad:
     
  8. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik soms ook met die grote controller van mij, dat hij net als ik hem opstart telkens naar links stuurt.

    Waarschijnlijk heb jij het snoer van je controller op de controller heen gebonden, waardoor dat snoertje loskaart. Nooit oprollen dus! Want ook het snoer kruld helemaal op.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2004
  9. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebk ik bij GTA VC. gaat ie de camera rond draaie maf ding. heb een S SMALL controller. niet opgemaakt niks, alleen btje in gebeten en rondgegooid. Trouwens nooit snoer opgerold.
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik gebeten?? 8) Vind je het gek dat hij kapot gaat als je ermee gooit??
     
  11. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    jah niet van de spanning maar van woede als dat zoveelste $%@!%!@%!@ beest je weer eens ownt ofzo :mad:
     

Deel Deze Pagina