Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    klik

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een setje met een Optische ingang hoeft nog niet te betekenen dat het ook DD en DTS ondersteund.
    Ik kwam vorige week een aantal goedkope Surroundsetjes tegen , die een Optische
    ingang hadden.
    Achteraf bleek het alleen bedoelt te zijn voor het aansluiten van een MD-speler ( Stereo dus ).

3. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een Z680 setje gekocht. In het begin twijfelde ik al of de rear boxen het wel deden. Maar toen ik 1 keer in een potje co-op kwam met een achtergrond geluid van dieren bleek er toch wel geluid uit te komen.
    Maar als ik zit te gamen heb ik toch regelmatig gecheckt en volgens mij hoort er toch altijd wel een zacht geluidje uit te komen maar ik hoor toch echt steeds een suis....Ik speel vaak RS3 en nu dus RS3:BA...Dus ik ben bang dat hij niet goed functioneerd want er hoort toch zo goed als altijd geluid uit te komen? Ook in het hoofd menu toch? Zo niet altijd wel tijdens het gamen maar ik hoor alleen maar een suis dat hij aanstaat. De setting voor Dolby in me xbox staan allebei ON en bij me Computertje staat niet al het geluid naar voren gezet... Zou iemand me kunnen helpen :'-(

4. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie in je sig dat je ook een DVD-kit hebt. Zou je eens met een DVDtje kunnen testen of er geluid uit je rear-speakers komt?

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Druk op de test knop op de afstandbediening. Ik heb hetzelfde setje en bij rb6:ba hoor ik heel duidelijk dingen achter me gebeuren en mijn leven word er soms zelfs door gered. Je kunt het ook met een cd testen. Want dan heb je pl2 music bij veel cd's en dan hoor je achter je de muziek en voor zang.

6. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb scooby doo erin gedaan hehe en inderdaad ze doen het gelukkig wel het zal dus wel aan mij liggen dat met spellen alleen in bepaalde situaties geluid uit die boxen komt...denk ik

7. Nozzman

Nozzman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: kan je berichten niet meer verwijderen ofzo

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  8. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan niet

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ondersteund de set wel DTS? Anders moet je die niet op enabled zetten. Misschien domme opmerking.

10. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Die set ondersteunt alles waar jij over droomt ;). Spellen ondersteunen tevens geen dts, alleen enkele dvd's. Deze set gaat automatisch detecten wat de desbetreffende dvd/spel ondersteunt en stelt zich daarop in.

@CyriLLuZ het klopt dat er alleen geluid uitkomt als er ook iets links of rechts achter je gebeurt. Dat is dolby he!

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup, dat doet ie. ;)

12. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk. Bedankt mensen voor de hulp

13. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0
    mensen die graag een receiver willen hebben kijk op www.pick2pay.nl superservice en de goedkoopste van nederland

14. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
  15. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Handig... zal het in de volgende versie van de faq erbij zetten.

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geeft mijn decoder dan geen DTS aan als ik Saving Private Ryan DTS bekijk.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Hmmz :mad: Wil ik de 5700 kopen van creative is hij nergens meer voor die prijs te krijgen dus nu is mijn vraag. Wat is nog een goed setje voor €170.

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De Creative GD-580 is in principe hetzelfde als de 5500 serie. Wat een erg goed setje voor games is, als ik het goed begrijp.

19. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Lol omdat jij een andere set heb als mij.

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik weet mijn god niet wat beter is. Ik heb nu 2 setjes gevonden maar wil even weten welke beter is. Het probleem is dat ik niet precies weet wat goed is en wat niet.
    Dit zijn ze

Logitech® Z-5300 klik

INSPIRE 5.1 DIGITAL 5700 klik

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina