probleem instaleren van computer

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sushi, 6 sep 2004.

1. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, here's the thing... Mijn virend heeft een computer in elkaar gezet maar nu is ie klaar en krijgt ie een error(sysdata.xml) weet iemand hier iets tegen?(heb al geprobeerd op google te zoeken maar dan krijg ik forums met dat geval maar zonder een oplossing... plz help me!(hij zegt dat z'n computer dan crashed)

-/spartan2\-

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
  4. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    oh oke

Ja, 1e x dat ik een thread maak dus... thnx voor overplaatsen

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    OK... calm down ;)

Vertel eens rustig wanneer dit probleem optrad en welke software er allemaal is/was geinstalleerd, dat helpt :)

Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  6. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    nou hij heeft een computer(duh) :i got a gig memory so thats no problem (i am able to play Battlkefield 1984 (or something like that) with over 50 bots (50!) and still have full graphics and no LAG!(AMAZING))

But i got a problem with the sysdata.xml that keeps crashing my computer, so i got to get that fixed.

Sorry i not post alot lately i just been trying to geet this all sorted out asap.

erm... what else i suspect (or hope) server will be up in the next week or so :) so keep your eyes out.

As i be payig a 50 punds ever two weeks and only have a part time job that pays like 110 punds every two weeks, but also i get anoyther £20 pounds a week cus of EMA. thats a total of (total - 50 = total again) so 150 - 50 = 100, that can't be right. thats mzing now i worked it out. i may still be able to get my internet up to a meg or two :)

So news on that though later

thats me done, hope to bring more good news later

- Random------------------------------------------------------------------------ ja ik weet het het is in het engels maar het is een gast die bij me in de clan zit voor een spel en hij is degene die een server wilt opzetten voor ons maar nu heeft ie dat foutje... En ik weet hier niks vanaf en hij weet het zelf ook niet mer op google(lost in hell)

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wie kan hier iets van maken? :{

Doe gewoon niet moelijk en installeer alle software + OS gewoon opnieuw. Dan weet je zeker dat je het probleem aanpakt en ben je op de lange duur sneller klaar omdat je nu ook veel tijd besteedt aan het uitvogelen vanhet probleem. Succes. :cool:

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb je windows al opnieuw geinstalleerd? Je kan een oude xp niet op een nieuwe systeen gebruiken.

9. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    oh ik zal het tegne m zeggen

10. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    duas j hebt perse een nieuwe xp nodig?

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou ik wel ff doen ja, vergeet niet te zeggen zijn HDD te formatteren voor het installeren ;)

12. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    k heb het gezegd! Deze kan dicht TY guy's

Deel Deze Pagina