Slam tennis is da wat?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 29 aug 2002.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Is dat wat of sucked die game aan alle kanten???

2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    mja ik vind het spel da bagger:D ik hou iet zoveel van sportspellen daarom en hebt al Virtua Tennis op de PC en die is da BOmb

3. polarski

polarski Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slam Tennis

Hallo (dit wordt mijn eerste post trouwens ..),

ik heb gisteren Slam Tennis ontvangen (via de mailorder) en eigenlijk was dat de reden voor mij om de XBox te kopen. Ik had op vakantie in Frankrijk een ontzettend gaaf tennis spel in de arcade hallen gespeeld en moest en zou kostte wat het kost ook zoiets in Nederland voortzetten. Nog even getwijfeld of ik PS2 of Xbox zou kopen maar na het zien van de graphics toch gezwicht voor de Xbox.

Alleen was er nog geen enkel tennisspel uit tot voor gisteren dus. Ik moet zeggen dat het spel zeer lekker speelt. De slagen zijn vrij gevarieerd (4 soorten) en je kunt je behoorlijk vrij bewegen. Ook is het lastig om goed te spelen omdat als je de bal echt naar de hoek wilt krijgen je er dus ook goed voor moet staan omdat dat in het echt ook niet zou kunnen. Het is dus vrij realistisch qua gameplay. Echter ziet het spel er een beetje amateuristich uit. Niet qua graphics, die zijn redelijk, maar vooral qua opzet. Ik houd meer van echt realisme dan van superslagen (als je een tijdje achter elkaar goede slagen geslagen hebt kun je zo'n superslag maken die voor de tegenstander praktisch onhoudbaar is). Dat soort dingen horen naar mijn mening niet in een echt tennisspel thuis, maargoed desondanks vind ik het wel een spel om regelmatig uit de kast te pakken. Toch kijk ik met smart uit naar Fila Tennis voor de Xbox Live begin 2003 :) .. Wimbledon met de beste 128 mensen nabootsen in het echt ;) heerlijk ... :)

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, 64 deelnemers in een online toernooi! Maak je borst maar nat want ik ga daar op 1 staan.:p :cool:
    Welkom btw, toffe eerste post.:)

5. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nou is virtua tennis 2 uitbrengen die heb ik in lloret gespeeld in een arcade hal die is echt mega vet. Daar kan geen enkel tennis spel aan tippen.

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Da's een feit, beter weet Fila Tennis dat ook.:)

Deel Deze Pagina