Omdat ik voor mijn HBO studie op 2 verschillende locaties moet zijn( plus thuis), staan mijn gegevens op twee verschillende schoolnetwerken. Dat zorgt altijd voor veel ge-email om overal toegang te hebben tot de files die ik nodig heb. Ik zat dus te denken aan een gratis fileserver waar al mijn bestanden opstaan. Dat ik dus thuis en op school een ftp-client installeer. Gebruikt iemand al zo'n manier om spul op te slaan. zo ja, waar kan ik zo'n server bebruiken
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=free ftp server&lr= ik moest wel lang zoeken hoor maar ja ik heb wat gevonden
Je kunt beter van je thuis-pc een ftp-server maken, die je overal kunt benaderen. Daar is genoeg software voor te krijgen, zoals Bulletproof FTP of Serv-U. Zoek maar eens op google naar die titels.
ik heb op google ook gezocht, en niets gevonden. jij wel. thnx daarvoor daar had ik nog niet aan gedacht, ik probeer eerst wat ik zelf van plan was. als dat niets is, dan ga ik jou manier proberen dat is ook een manier. Als de vorige twee manieren niet werken, probeer ik een usb stick
andere toegang tot je pc laten krijgen die dan bestanden van jouw kunnen downloaden tegen jouw upload snelheid