Hi..... Ik heb bij onze locale game-shop,ook wel bekend als gametown..een lijstje gecharterd met release datums....hier komen er een paar... 1-9 The Matrix-Reloaded 6-9 Turok Evolution 12-9 Buffy The Vampier Slayer 12-9 Madden NFL 2003 13-9 Conflict Desert Storm 13-9 Street Hoops 13-9 The Thing 15-9 Rainbow 6 raven Shield *15-9 Fable(Project Ego)* 26-9 Deathrow 26-9 Myst 3 Exile 27-9 Time Splitters 2 11-10 Mortal Kombat-Deadly Alliance 25-10 Unreal Championship 14-11 Splinter Cell Ik kan niet wachtte....... Have Fun..............
Re: Re: Release datums.... Jah en ook lokale maar ja Matrix zondag, dacht het niet. En Project Ego in een maand, NEVER!
Al hij zegt dat hij hem krijgt dan is dat zo......en wie het niet geloofd..........jammer dan.........dan weet ik zeker dat ik de eerste ben die hem heeft.......
Re: Re: Release datums.... En Latijns bestaat niet, het is Latijn. Je hebt ook nooit Latijns op school maar Latijn. ]:-
Re: Re: Re: Release datums.... Latijn ook fien Heb ook nog nooit Latijn gehad,zal er maar blij om zijn!!! Zou ik toch niet heel veel aan hebben!
ehm jah... het zal wellus weer... Ik geloof het ook niet,zekers nie!!! Maar ja als jij wil spelen met een denkbeeldig spel,fine by me
en jij gelooft dat winkeltje? molineux heeft zelf gezegd dat Project Ego nog op de E3 van 2003 is te zien dus hij komt ergens in de zomer pas uit. die geloof ik eerder dan dat winkeltje. en BTW Fable was al in gebruik door een andere spelmaker of zo. dat is op veel sites gemeld. het zou wat zijn als PE dan al uit kwam, maar ja dream on. het geeft je wel een beetje hoop voor mensen die het internet niet zo goed volgen.
Deze lijst klopt voor geen hol. Deze gaat op slot voordat we weer 100 topics krijgen over MATRIX ZOU IN WINKELS LIGGE