IK heb even een vraagje. men xbox is sinds kort kapot , hij leest amper spellen meer de meesten doen het vaak niet en anderen vallen na soms 10 sec of 5 minuten uit. Mijn vraag is hebben meer mensen hier ervaring mee en weet iemand hoeduur zon reparatie ongeveer kost bij mediamarkt b.v ben garantiebon kwijt dus ;(
Wellicht zit er vocht in, breng 'm ff naar de dealer. Maarre, ik zou het ook voortaan in de juiste thread posten : Xbox Hardware / Algemeen
helpdesk microsoft bellen (gratis telefoon numer ---> www.xbox.nl --> support) de reparatie is gratis (checken serie nummer)
farco is dat dit nummer 0800 023 3894 ? Dit staat ergens op de site Is reparatie noodzakelijk? Bel Customer care voor een reparatie opdracht. dus weet niet zeker of dat het nummer is van customer care maar 0800 023 3894 staat gewoon bij support zegmaar
Je hebt nu al grotendeels antwoord op je vraag, daarnaast zijn er al genoeg threads over kapotte xboxen, die je met behulp van de [search]zoekfunctie[/search] makkelijk kunt vinden. Daarom gaat deze thread dicht.