Voor degene die het willen weten is vandaag officieel bevestigd dat de Xbox Video Chat Kit in Japan op 25 november verkrijgbaar is. Er is nog niets bekend over eventuele release datums van buiten Japan. De kit bestaat uit Voice Communicator, de Video Chat software disk, 12 maanden abbo voor Xbox Live en natuurlijk de Xbox Cam. In Japan gaat ie ¥7140 (€54,-) kosten. Nou was ik wel benieuwd als de Xbox Video Chat Kit hier ook uit komt of jullie het dan zouden aanschaffen? Waarom wel of waarom niet?
Ja ik ga hem kopen ... maar he gaat nog wel ff duren voor hij her uit komt de reden? Mijn neef in Engeland (een echte engelsman) en mijn neef in ziud afrika gaan hem ook kopen ...
Dat is natuurlijk wel een goede reden...maar denk jij dat als ie hier uit komt ook incl. jaar abbo voor Xbox Live komt? En zal het ook de richting op gaan als met de Eye toy? Of misschien als plaats van voice chat met online multiplayers games een klein video chat schermpje in je beeld? (Xbox 2 misschien?)
xbox 2 misschien ... maar de europese en amerikaanse breedbandverbindingen zijn helaas nog niet te vergelijken met de japanse snelheden .... als wij voor 2 mb up en 10 mb down gemiddeld 70 euro per maand betalen .... betalen de japanners voor 10 mb up en 20 mb down 40 euro
Tja opzich is dat wel relaxed allemaal... maar ja nog een headset en dan weer 12 maanden live (dat kan opzich nooit kwaad...) En opzich dat video chatten is wel grappig... maar ja je kan elkaar ook een foto via msn versturen.. ik zou graag zien dat je er wat meer mee kon doen... ( a la eye toy) oh wacht ik weet wel een leuke... als je iemand killt in een spel (dat spel moet natuurlijk dan wel gemaakt worden) dan zie je je echte menselijke tegenstander in een klein schermpje voor 3sec ofzo dus als hij dan helemaal flipt als je hem doodschiet heb je zelf dikke lol!
Ik ga het zeker niet kopen. Ik heb m'n Xbox om te games en niet om te chatten. Als ik iemand wil zien, dan ga ik er persoonlijk naartoe. Met familieleden van mij uit het buitenland doe ik wel mailen als er iets te vertellen valt.
Ik denk dat dit stukje software de eerste stap richting xbox 2 idee is. dus waarschijnlijk kun je op de xbox 2 dan ook msnen, gamen, etc etc. zodat je geen pc meer nodig hebt, dat is denk ik het idee (wel raar want dan concureren ze zichzelf weg )
Ik vind het eigenlijk een beetje onzin. je hebt toch al een Webcam op de PC? Dit is weer veel te computerig van microsoft!
Een webcam vind ik persoonlijk niet echt computerig. Xbox wil naast games ook een community en vriendschap feel geven dmv films(kijken veel mensen met vrienden en multiplayer games. Helaas gaan feel mensen als ze willen chatten naar msn toe, om dat al hun vrienden die ook hebben. MSN is knudde, maar wel populair. Daar gaat het om. Als heel veel mensen een xbox hebben, krijgen ze wel het idee van hey vet dat spel heb ik ook ,kunnen we wel samen spelen. Communicatie en Community, daar gaat de xbox(2) heen. "Its good to play together". En ik heb daar helemaal nix op tegen.
Ik vind het wel een cool ding, ik ga hem zeker halen mocht hij hier uitkomen. Ben dol op leuke gadgets . Ik vind het trouwens ook altijd wel lache om mensen hun gezichtsuitdrukkingen te zien, daar ontstaan meestal nog veel meer lach momenten uit.