van mij mag deze game wegblijven met zn stofzuigersounds en zn neptuningpraktijken. Een turbo op level 3 en een japanse pijp eronder compleet van voor tot achter en wat ist verschil in sound...... 0,000000000 nog steeds de stofzuiger. En waar zijn de altezza lexuslook achterlichtunits?????????
"En waar zijn de altezza lexuslook achterlichtunits?????????" ik mag hopen dat dit synisch bedoelt was
Het spel komt gewoon uit, het staat zelfs in de intertoys! En voor de 2e keer, het is officieel bekend gemaakt dat de titels die af of bijna af waren gewoon uit zouden komen! greetz wooly
WTF dat introfilmpje neemt voor mij totaal de zin weg om dit spel te spelen! Wat een wansmaak van muziek zeg. Er wordt meteen een link gelegd met gangster neger zijn en dit spel spelen. Gadver.... Misschien dat ik me er over een paar dagen toe kan dwingen even echt te kijken wat het spel inhoudt.
Is misschien wel leuk om te meldden: Juiced komt nog steeds uit, de ontwikkelaar Juiced Games shopped de titel nu rond bij andere uitgevers, en dat zal wel makkelijk zijn omdat het spel goede cijfers krijgt. Ze hebben wel pech, Rage waar ze eerst bij zaten, ging ook al failliet.... Oja, en ze werken al vrolijk aan Juiced 2, die ze ook aan uitgevers laten zien. Hij komt dus wel uit nog, maar duurt effes iets langer helaas. Spel is namelijk al af, zou zonde en nutteloos zijn anders!
Hij bedoeld het Intertoys boekje dat je gratis in de bus krijgt en daar staat geen releasedatum bij wat volgens het boekje moet betekenen dat hij al in de winkel ligt, maar dat is natuurlijk nog niet zo. Het spel is volgens mij al lang gedrukt met de Acclaim logo's overal erop. Alles moet dus opnieuw bedrukt worden denk ik zomaar, kan dus nog wel ff duren...
denk niet dat alles al gedrukt is met acclaim logo's, dit is natuurlijk de laatste fase en het zat er wel ff aan te komen bij acclaim dat ze failliet gingn (vooral bij de top natuurlijk) dus die zullen dat toen der tijd wel achterwege gelaten hebben (het drukken van boekjes en alles)
Vertel... Ik ben wel benieuwd naar wat gamerservaringen. Met welk spel is de gameplay een beetje te vergelijken? Lijkt ie op PGR of meer op Racing Eveoluzione of Sega GT Online (2002) of is het echt een no-go en rijdt het als Driv3r....
ik had eiglijk ook wel gehoopt dat die ergens deze maand uit kwam hopen nu dat die überhoud wel UITkomt