hehe de meeste mensen zullen het toch wel snappen maar speciaal voor jouw (aangepast en toegevoegt! ) Hey, ik ben nieuw (wat boeit het) maar zou iemand nog een code voor mij over hebben (ik kwam er net achter dat de trial die bij de xbox die ik gister gekocht heb zat al 5 maanden verlopen was ) dus ik zou het aardig vinden als iemand mij zijn niet gebruikte trial code geeft Dankje en nu nie meer offtopic gaan!
hehe keb je een pm terug gestuurd aangezien de code niet leek te werken (of je em ff wou controleren enzow )
Ik heb de code gecontroleerd en had toch niks verkeerd getypd en hij is nog geldig tot 30.9.2004...vaag Maar je heb er nu toch een van DUDE_DUDE dus kun jij teminste gamen. Veel plezier! Dat dacht ik ook toen ik voor het eerst die TAG zag
Ik heb een Trial kaart (geldig tot 30/09/2004) PM me maar als je interesse hebt. Edit\ Inmiddels al weg gegeven aan een Mede Forum Gebruiker
Hallo, Heeft iemand nog een werkende ongebruikte trail kaart voor mij? ik zou dat zeer op prijs stellen! mail het maar naar hackerX_X@hotmail.com bij voorbaat dank Snike.
Ik heb nog een kaartje die geldig is tot 30-09-2004. Ik kom hier niet meer vaak, dus mail me maar op webmaster <at> dabombe.com als je hem wilt.
ik wil hem! Hey ik wil wel zo'n kaartje! maar kun je het ook gebruiken op een manier zonder creditcard? mail trouwens je code maar naar: hackerX_X@hotmail.com
@Petfles, Het vreemde is Petfles is dat jij al de 2e bent waar de Trial kaartjes "The code is invalid" aangeeft En de codes zijn niet eerder gebruikt en ik had hem voor jouw net los gekrast. Ik vind dit zeer vreemd + slecht omdat die kaartjes nog gewoon geldig moeten zijn tot 30.9.2004. Ik ga ook geen trialkaartjes meer weggeven aan anderen om verdere terleurstelling te voorkomen... P.S. Petfles ik kan gewoon jouw de andere 5 codes opsturen en dat jij kijkt of er een tussen zit die het wel doet en anders gooi ik ze gewoon weg...
WIl iemand mij een 2 maanden account geven, alleen ik hem hem vandaag nodig! VOeg me toe op MSN of mail me op : da_dark_aldo@hotmail.com
Ik weet et et is een beetje oude thread, maar heeft iemand nog een geldig kaartje ? Pm me maar tnks u !
ik heb geloof ik het al in me xbox zitten, en games die online kunnen en breedband. maar die actie tot 31 maart is al afgelopen kan ik nu dan wel met die trial die in je xbox zit?