dvd lade kapot?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door geertbargeman, 8 sep 2004.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hallo,

Heb probleempje met mijn xbox. Denk zelf dat mijn lens het (na 2.5 jaar) aan het begeven is. Het zit namelijk zo. Als ik de film The Green Mile kijk, dan loop ie na 1.5 uur vast. Heb ik vandaag de DVD geruild, doet ie dat nog steeds. Dus zelf denk ik nu dat het de dvd speler is. Heb de film ook in andere dvd spelers geprobeerd, en daar deed ie wel normaal. Wazige aan het verhaal is, dat het met spellen en andere films dan weer niet gebeurt :{ Iemand enig id of het de film of de dvd speler is?

mvg
    geert

2. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat ik het zelfde probleem heb, steeds vaker geeft mij xbox een dirty disk error aan ook bij gloed nieuwe spellen.

hij is van april 2001

ik ga maar us een keertje opbellen naar die mensen man M$

3. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mischien dat het formaat waar op de data staat moeilijk te lezen is voor jouw drive.(net als dat m'n philips niet alle dvd-r tjes leest) maar over orginele dvd's heb ik nog niks gehoord. :confused: (anders even M$ bellen,hoewel je garantie vervallen is.)

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het is idd een een originele dvd (nog wel }:]) en omdat mijn garantie is vervallen ga ik M$ ook niet bellen.

5. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al vanaf het begin dat ik de XBOX heb altijd het probleem gehad dat films na 2 uur ofzo er mee ophielden, komt gewoon omdat ie te warm word denk ik. Daarintegen is die dvd's op je boxje kijken een leuke optie, maare, het beeld loopt bijna nooit synchroom met het geluid (ga maar eens 5 minuten vooruit spoelen). Gewoon een dvd speler aanschaffen zou ik maar zeggen :)

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb voor 300 euro een xbox gekocht. Kocht ik er voor 30 euro nog een dvd remot control bij, dan mag ik toch verwachten dat ik normaal dvd's kan kijken? Anders moeten ze die optie eruit laten. Nu kan ik best begrijpen dat dit slijtage van het apparaat is, en dat je je xbox als console koopt en niet als dvd speler.... maar toch :)

7. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken mensen die de keuze hadden voor dvd speler 200 euro of console 200 euro..

dan is de keus al snel gemaakt toch? je hebt gewoon een dvd speler waarmee je ook nog spellen kan afspelen..

en anders moet microsoft die optie maar weglaten (enige reden waarom ie erin zat was om extra geld te verdienen met de remote kit, en omdat de ps2 er ook een had :9)

8. Rovak

Rovak Guest

ik heb het zelfde probleem gehad. Ik had een xbox van december 2001 en vorig jaar werkte hij nie goed meer (voordurend dirty disc error) en ik dacht men garantie is weg dus ik ga em zelf probere te make (stom stom stom, ik weet het) en het werkte nog nie :confused:, dus ik bel microsoft op blijkt da ik nog garantie had \o/ ik dus opsture da ding, krijg ik em 5 dage later terug met een brief "wij repareren uw xbox niet omdat er aan gesleuteld is" iets in die richting, ik kon dus niet meer xboxen ;( , en 2 dage later had ik dus maar een nieuwe xbox gekocht en de andere laten ombouwen :D

9. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nooit zelf aan liggen kloten, ook al heb je er geen garantie meer op kanje 'm tegen betaling toch ook laten maken?

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Maar wat zijn de kosten van het laten maken? Nieuw kost een xbox nog maar 150 euro dus als het 50 euro gaat kosten, kan ik beter een nieuwe kopen. Games draait nog wel normaal.

11. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag met ms gebeld, want mijn dvd drive begint kuren te vertonen. Veel spellen met disc errors. Reparatiekosten 113 euro, want ik heb geen garantie meer. De vriendelijke man vertelde me om of een nieuwe xbox te kopen of een winkel te zoeken die dvd drives verkoopt. Ik zei dat ik het zonde vond om een nieuwe xbox te kopen, omdat volgend jaar de nieuwe komt. De beste man zei dat het wel 2006 en waarschijnlijk kerst 2006 zal worden dat de nieuwe xbox komt. Maar mijn vraag is of iemand weet waar ik een nieuwe drive kan kopen. O ja hij zei ook nog dat zijn voorkeur uit ging naar een philips of een thompson.

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    samsung is toch echt de beste...

HIER kun je losse dvd-drives halen

Deel Deze Pagina