Mij lijkt het wel fijn als hij backwards compatible wordt. Een Xbox heeft vast het eeuwige leven niet en ik zou het wel zonde vinden als ik mijn oude spellen dan niet meer kan doen, ook al zou ik dat misschien niet vaak willen. Van mij mag er zelfs een ding komen wat alles afspeelt. Ik vind Atari 2600 en Amiga-spellen op zijn tijd ook nog leuk. Backwards compatibility lijkt me helemaal fijn als je de Xbox 2 en de huidige Xbox zou kunnen gaan linken. Dan heb je weer extra Xboxen voor als je lanparty’s met oude spellen zou willen doen. Kan je weer meer mensen uitnodigen en kennis laten maken met de Xbox. Op die lanparty’s laat je ze vervolgens zien wat de tweede Xbox kan nadat je met plezier Halo 2 hebt gespeeld. Je zou ook met je Xbox 2 oude Live games moeten kunnen joinen vind ik. Vooral voor in het begin zou dat goed zijn. Voor de mensen met alleen een Xbox 2 wordt het anders misschien rustig op Live de eerste tijd. Niet iedereen heeft meteen een Xbox 2. Je moet anders naast je Xbox 2 je huidige Xbox aangesloten houden voor Live met je oude vrienden en misschien wil je je huidige Xbox wel weggeven zodra je de Xbox 2 hebt. Dat weggeven zal vaker gebeuren als de tweede backwards compatible is. Dan hebben weer meer verschillende mensen een Xbox.
ik teken em sowiezo niet. mircosoft heeft al aangegeven dat de xbox 2 kwalitatief gewoon te goed is om xbox 1 spellen te draaien zo verneuk je het alleen maar. ze zouden maar de kwaliteit omlaag gaan halen alleen om die xbox 1 spellen te maken nee bedankt echt niet dus.
Mja t zal wel leuk zijn maa gezien ik geen CC heb ... Maar voor een paar spellen spelen die je 5 x per jaar uit de kast haalt... kweet niet :{ Maarja, als er opeens geen uber spellen als halo(1), PGR(1)& Splinter cell(1)zouden uitkomen(de oude spellen omdat die de xbox hebben gemaakt zo'n beetje)dan zou het wel leuk zijn, maarja, wel zien wel(hoop ik)
Ik ben er tegen, wtf moet ik dan met mn xbox1 doen?! je kan al voor 15 euro een bakje kopen maar je meerdere scart aansluitingen hebt en voor wat meer heb je een console switch.
Wat mij betreft mag de Xbox best backwards compatible, om de simpele reden dat ik nu nog steeds vaak oudere spellen speel. Ik ben Project Gotham Racing 1 nog niet beu (hoewel ik het al heb uitgespeeld en deel 2 ook helemaal grijs heb gepseeld) Zelfde verhaal met Oddworld. Ik speel natuurlijk ook een hele boel recente spellen: Rainbow Six 3: Black Arrow, XIII,... Maar van zodra de Xbox 2 er is, stop ik mijn Xbox ergens weg, uit het zicht. De Xbox 1 is en blijft een onwijs groot ding, ik hoef er daar echt geen 2 van in mijn woonkamer hoor en toch wil ik mijn oude spellen blijven spelen zonder al te veel gezeul met consoles.
idd, backwards compatable heeft opzich geen nadelen. meesten vinden het niet nodig maar ze zijn er ook niet tegen. dus geef iedereen deze link op msn en zorg dat ze tekenen
Backwards Compatible...tja, het is weer iets waar je blij mee zou kunnen zijn als je denkt nog veel geld te kunnen vangen voor je Xbox. Maar hoeveel houden hun oude console nog een tijdje bij zich? Ik denk nogal veel, dan heeft backwards compatibility niet veel nut, toch?!
zoals choppah al zegt hij word eraleen maar slechter op. en waarom zo moeilijk doen over die xbox 1 spellen dan moet je je xbox 1 niet verkopen ofzo
Ik heb op het moment 2 xboxen aangesloten op m'n tv en dat is geen probleem. Komt de Xbox 2 dan sluit ik die aan en laat ik 1 Xbox1 staan.
Tuurlijk! Sorry maar wat zijn julllie voor n apen? Tuurlijk moet de 2e box backwards compatible worden! Tis toch geweldig als je al je oude spellen spellen kan spelen op de Xbox 2?
getekend....hij moet gewoon backward comp. worden....en het verhaal van de ps1 en 2 gaat niet helemaal op voor de xbox. De kwaliteit van de games ligt een stuk hoger dan de ps1 en natuurlijk zal de xbox2 nog mooiere graphix hebben, maar het niveau tussen de ps1 en 2 was toch wel iets heel anders dan dat het met de xbox 1 en 2 zal zijn.....oftewel de games op de ps1 waren al geen grafische wondertjes, maar de meeste xbox games zijn dat wel...
Ik d8 ik zet het maar hier. Dit lees ik net: bron: www.gametastic.nl maar die hebben geen bron dus verlopig weet ik eht nog niet. Of was dit alweer oud nieuws?
backwards compatable heeft zeker een groot nadeel: Het kost gewoon meer omdat ze een oudere chip in de nieuwe xbox moeten zetten. dit kan niet met de nieuwe chips van MS Dit betekend dus dat het nieuwe systeem niet omgezet kan worden naar het nieuwe systeem zonder de afspraken met NVidia daar bij te overtreden Dit houd in dat ze moeten betalen voor de hardware van NVidia. wat dus weer uitmaakt voor de prijs. deze word dan veel duurder, ik denk dat dit wel in de buurt van 50 euro zou kunnen zitten per console. Een beetje onnodig geld verspillen als je het aan mij vraagt. Ik heb zelf geen zin om er extra voor te betalen. Sommige vinden het misschien een must. Maar wat is de moeite nou om je oude console er weer bij te pakken wil je toch voor de verandering (want je doet het niet weekelijks neem ik aan) eens met je oude xbox spelen. als je zo graag wil spelen ben je denk ik ook wel gemotiveerd om het opnieuw aan te sluiten. is ook maar 5 minuten werk denk ik, inclusief afstoftijd misschien 10...
Nieuw roddelvoer wat betreft de backwardse compatibiliteit van de Xbox 2: *Bron: http://www.gamespot.com/news/2004/09/25/news_6108839.html