hehe jah gewoon doen als het je eigen geld is mijn vader zei ook dat die xbox maar geld verspilling was maar ik wou er 1 ent was mijn eigen geld dus ik kocht er 1 (beeetje offtopic maar tis een voorbeeld )
stel je hebt 'm gekocht, en je ouders komen erachter.. wat willen ze dan doen? terug brengen naar de winkel gaat niet meer en ik heb dit jaar al m'n zakgeld opgemaakt aan spellen me vader zei wel van ja, je denkt niet aan je toekomst, je komt later in geldprobleme etc..
als het je eigen geld is: Gewoon ruzie maken met je ouders en erop blijven hameren dat het JOUW geld is en JIJ er dus mee mag doen wat JIJ WILT ! en net zo lang tot ze breken
Gewoon kopen die handel en je ouders hun korte-termijn geheugen wissen!! He dat is een goed idee dat zou ik ook eens moeten proberen....
Gewoon halen. Als ik naar me ouders luister dan was ik een schim van mezelf. Mn ma zou daar heus niks van zeggen als ik opeens met die game thuiskom.
Het is mijn eigen geld dus ik koop ervan wat ik wil.Vaak heeft m'n moeder net eens door dat ik een nieuw spel heb. En als ze toch een keer zeurt dat ik teveel games koop vraag ik haar gewoon wanneer ze voor het laatst kleren heeft gekocht en hoe duur dat was.Dan is ze wel stil *)
k vraag het sowieso nooit gewoon kopen k zeg soms achter af: "mam ik heb een spel gekocht" dan kan ze me niet meer tegen houden, and besides its my own money
Kan het me best voorstellen dat ouders keertje zeggen dat het genoeg is geweeest. Mensen die 30 spellen in de winkel hebben gekocht zijn toch meer dan 2000 (!) euro kwijt.
je moet gewoon zegge dat het spel je helt te stimuleren bij je school dan zal het bij mij mogen gebruik ik ook vaak want me pa en mavinde dat ik véél te veel games koop
meestal zeggen mijn ouders er niks over, en als ze beginnen te zeuren ga ik de game gewoon hale als ze nie thuis zijn, ze weten toch niet hoeveel games, en welke ik heb
Ik koop games gewoon zonder er wat er over te zeggen anders krijg ik zo'n gezeur aan mn kop en daar heb ik geen zin in.
Mijn ouders hebben niets met mijn uitgaven te maken, ik werk er zelf voor, en ik mag dan toch zeker ook zelf weten wat ik er mee doe. Ik koop alleen niet echt veel spellen meer de laatste tijd .
Zeg gewoon tegen je ouders als ze die game voor je kopen dat je een week de afwas doet ofzo doe iets inreturn voor ze werkte altijd bij toen ik jonger was