reageren op Orcrist

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door evisu, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    jees he, ben je chaggie ofzo :mad:

    dit is een forum en die zijn er om vragen te stellen.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=58960

    hier staat my vraag, begin jij weer te zeiken ik zelf moet zoeken, heb ik gedaan ja, maar een forum is toch wat sneller en je kan hier elkaar reete goed helpen. forum is er toch niet voor nix.

    wijsneus....

    _0/
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Thread verplaatst naar Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    maar als je voor iedere vraag een thread opend wordt het hier zo onoverzichtelijk
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Thread titel even aangepast. Moest nog een r bij .. :eek:

    Anyway; die thread die je hebt gemaakt is compleet useless. Op xbox.com heb je die gehele lijst, en als je zelf even de moeite neemt om nuchter na te denken dan had je daar al meteen heen kunnen surfen. Om voor dit soort vragen een thread aan te maken gaat gewoon te ver. Je kan je vraag wel stellen in het "Ik zoek wat" draadje, maar besef wel dat wij hier je slaafje niet zijn. Iets minder lui mag dus.
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Men zoekt bij google.nl naar: All xbox games.

    En men krijgt:
    http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=All xbox games&btnG=Google zoeken&lr=

    En de 1e hit heeft de naam: List of all current Xbox Games
    Link: http://www.xbreporter.com/list_xbox_games.php

    En de 2e hit:
    http://www.xbox.com/en-us/games/catalog

    Dus ga nou niet zeggen dat je zelf hebt gezocht..want dat heb je niet.

    En volgens mij is dit altijd nog sneller dan het maken van een post op xbw en wachten op reacties _0/.


    Als je op iemand wilt reageren kijk dan eerst naar jezelf..ga niet zomaar rond blazen, is niet leuk voor de persoon in feite.
     
  6. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    dan had je altijd nog kunne posten, ga eens kijken op xbox.com

    ik hou me niet meeer zoveel bezig met de xbox en had echt niet geweten waar ik moest beginnen te zoeken, verder is het toch alleen maat handig nu heb ik en miss andere mensen die de topic zagen weer een goede site erbt
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    http://archief.xboxworld.nl/game/ *)


    Oh even iets tussendoor: zou je a.u.b. iets meer op je taalgebruik kunnen letten? Je posts stikken van de typ- en spelfouten, en iets meer interpunctie (leestekens) zou absoluut geen kwaad kunnen. Daar help je uiteindelijk jezelf ook mee als je je duidelijk uitdrukt.
     
  8. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    wij zijn idd geen slaafjes, maar je kunt wle iemand helpen..
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Aub iets meer leestekens gebruiken in je posts evisu.

    En het zoeken is niet zo moeilijk. type op google je zoekterm in en je hebt al beet op de 1e pagina. Daar komt bij dat xbox.com zelfs wordt vermeld in je xbox handleiding.
    Tevens moet je voor een losse vraag geen nieuwe thread opstarten, maar het gewoon even vragen in het "Ik zoek wat" draadje. Daar komt bij dat je ook nog altijd even de zoekfunctie van dit forum had kunnen gebruiken.
    Als je zelf nooit een keer de moeite neemt om zoiets te zoeken zal je het nooit leren ook, dus dat is geen excuus.
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Orcrist was misschien wat kortaf, maar hij heeft wel gelijk.

    Ook al ben je niet zo veel me de Xbox bezig, het is bij iedereen wel bekend dat je met een zoekmachine (als google) makkelijk kan zoeken op internet. Je had dat iig eerst kunnen doen voordat je er een heel topic over opende.
     
  11. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    dan had je altijd nog kunne posten, ga eens kijken op xbox.com

    ik hou me niet meeer zoveel bezig met de xbox en had echt niet geweten waar ik moest beginnen te zoeken, verder is het toch alleen maat handig nu heb ik en miss andere mensen die de topic zagen weer een goede site erbt

    nounounou

    wel 3 fouten, we zitten hier toch gezellig op een forum, geen straf kamp, netjes schrijven doe ik op school wel en vind het toch wel heel overdreven dat ik met hoofdletters op een xbox forum moet typen |:-

    verder wou ik een completen lijst met alles en die heb ik nu, maar op de 1e pagina van google.com staat dat niet :p

    _0/
     
  12. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom op genoeg forums en heb hier nog nooit last van gehad evenals me typefouten, ik heb trouwens dislectie, maar alsnog, gewone typefouten lijken hier wel verboden 8)

    ik blijf er by dat een forum naast een zoekmachine gewoon is om snel iets op te zoeken, xbox forums zijn daarby iets gerichter, want ik zocht een complete lijst en waarom zou moeilijk, ik heb nu een goed antwoord en daar gaat het toch om :confused: als jullie het zien als slaven antwoorden jullie maar nit en zoals ik net als zij, je had opzeminst kunnen zeggen waar ik het had kunnen vinden.

    _0/
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik was mayb wat kortaf, maar het is sowieso onzin om voor iedere vraag een thread te openen. Zo is het forum binnen no-time volgespamt met iedere week dezelfde vragen..

    En waarom je nettere posts moet formuleren? Omdat het zeer irritant is voor iemand om 10 zinnen als 1 zin te lezen. Er valt bijna geen touw aan vast te knopen. Dus als je leestekens gebruikt is het veel gemakkelijker te lezen voor de overige members. Als je je daar in het vervolg aan houdt is er niks aan het handje.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  14. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
  15. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu nog even langs je ouders loopt en vraagt of die je willen afzeiken heb je alles op één dag gehad!

    Ik blijf het fascinerend vinden. Als je vraagt of de teksten van enkele fascistische liederen verwijderd kunnen worden krijg je nul op rekest. Maar als je een 'luie' post plaatst heb je het gedaan. Misschien eens hier solliciteren?
     
  16. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    En dan over zinsopbouw nog niet gesproken te hebben ;). Maar in je thread was al antwoord gegeven. En toen zei orcrist het, dus je had je antwoord al. Het was alleen even om te zeggen dat zulke threads zinloos zijn en ontstaan uit pure luiheid.
     
  17. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je het nou tegen my?
     
  18. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    nounounou. allemaal typefouten en ik heb nogwel dislectie :)

    dus aanstellen is ook een vak

    verder vind ik de topic VELE beter staan dan dat andere, de topic is gewoon mooier :)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  19. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is gewoon logisch dat die thread dicht ging. Als iedereen zo'n thread maakt gaat het wel erg druk worden hier. De taak van een mod en ik vind dat hij (eigenlijk allemaal) geod doen.
     
  20. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook maar ze moeten niet zo chagggie zijn en zeiken over spelling.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina