Pre-orderen van games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Neejoh, 28 aug 2002.

1. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    Waar en hoe doen jullie het?

Buffy komt namelijk 12of13/9 uit, en wil hem dan vroeg in de morgen op de mat hebben vallen ;) Maar hebben jullie hier ervaring mee?

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Kan je doen maar je kan vergeten dat je hem dan smorgens op je mat hebt want dan kan je nog 1 dag wachten, en vaak worden winkels bevoorraad op donderdag of vrijdag (voor weekend) en dan kan het zijn dat je hem pas op maandag hebt. Dus ik zeg altijd pak je fiets/auto/scooter/step en race naar de winkel.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet iedereen is zo sportief als jou :p
    (Ik uiteraard wel :p)
    Kheb nog nooit online besteld 8)

4. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij www.teamxbox.com kan je pre-orderen maar dies tijdelijk off-line maar kgeloof niet lang meer

5. Neejoh

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dus het is waarschijnlijk verstandiger om hem gewoon gelijk uit de winkel te halen? Mischien dat ik dat dan inderdaad maar moet doen....

Verder bestel ik DVD's wel online, maar tot nu toe nog geen Box-games :)

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Auto en scooter sportief??

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Auto en scooter is bezwel actief, moet je helemaal van de parkeerplaats naar de winkel lopen, de deur openen, spel zoeken, kassa vinden, deur openen, terugrijden...

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    JE HEBT MIJN AVATAR IDEE GEJAT!!! IK GAAT JE BANNEN WHAAAA j/k

9. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha :p

Hij gebruikt em ook op GoT, jammer dat je daar niet kan modden hè :D ;)

Maar on-topic: Ik heb wel eens wat via inet besteld, bij amazon.co.uk, maar die is vrij duur ben ik nu achter gekomen, je kan beter bij play.com bestellen, prijzen daar zijn incl. verzendkosten.

Duurt het alleen wel een tijdje voordat je ze hebt, je kan ze idd beter in de winkel halen :)

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaker een pre order gedaan en dan kom je na degene die hem direkt in de winkel komen halen.
    Aan jouw hebben ze hem toch al zo goed als verkocht dan.
    Ik ging dan kijken in de winkel en kon hem zo meenemen maar had dan nog geen telefoontje gehad dat ze mijn bestelde game al hadden.
    Dan belde ze dagen later dat ze hem hadden en kon ik vertellen dat ik hem al in de winkel gehaald had.
    nep dus. dat was bij futurezone in r'dam.

11. Flood

Flood Guest

waarom zou je pre-orderen, alsof ze echt uitverkocht zijn in de winkel ofzo

12. Neejoh

Leuk Bevonden:
    0
    ik :confused: Je mag hem kopen hoor ;)
    Heeej :p Bush in tha house :D
    En inderdaad, play.com heeft leuk goedkoop spul, probleem is alleen dat ik geen CC heb, en het altijd via via moet doen...

Nope, maar ik heb pfeifer, en stap niet zomaar ff op de fiets om naar de winkel te gaan. Verder heb ik nog geen auto enzo, dus hangt af van mijn ouders wanneer die niet werken dat ik hem pas kan halen ]:-
    Beetje jammer maar jah.

13. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    www.play.com <-- mijn fav site voor ordering en buying .. scheelt snel een euro of 6

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Soms duurt het wel lang, moejje tegen kunnen. Meestal gaat het sneller maar had tijdje terug 2 games besteld, 1 had ik er na een week en die andere duurt al 3+ weken... Alletwee zijn ze dezelfde dag de deur uit gegaan.

16. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje boxer heeft al vroeg de Xbox gekocht.
    CRP besteld.
    En daar rond de 52 dagen op gewacht.
    Dus dies het wel gewent.

17. Neejoh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet zo'n punt om te moeten wachten, maar vind het jammer dat als hij al in de winkel staat dat ik hem dan nog niet heb zeg maar...

Verder gebruik ik play.com voor DVD's enzo :) Al doe ik dat via via omdat ik geen CC heb :mad:

Laatst bewerkt: 29 aug 2002
  18. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets reserveert dan is het de bedoeling dat je het krijgt zodra het er is en niet dat je dan als tweederangsklant als laatste geholpen word.
    Point is reserveren heeft weinig zin je kunt hem beter even gaan halen op de release datum.

Deel Deze Pagina