Halo 2: geruchten en feiten deel 6, halo uitstel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door vitaldeman, 9 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vitaldeman

vitaldeman Guest

(gemachtigd door Graveheart om deze thread te starten. Omdat deze eerste post van mij is, kan ik hem updaten zodat alle links en nieuwtjes etc allemaal in de eerste post staan )

Gerucht of feit?, uitstel halo 2
    Het gerucht gaat dat door problemen met het aanvragen van de rechten voor Europa het spel tot tenminste januari 2005 uitgesteld wordt.

Wie weet hier meer vanaf, wij verzekeren u dat uw vrijgevendheid in deze situatie niet overzien wordt.

Redactie xbox.ign

Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2004
  2. FabianNL

FabianNL Guest

bron? lijkt mij dat het aanvragen van rechten wel eerder is gebuert en niet zomaar op het laatste moment opeens gebert (en topic titel kan je 'halo uitstel?' beter weghalen aangezien dat gewoon één enkel gerucht is en dit gaat over alle geruchten en feiten)

3. vitaldeman

vitaldeman Guest

4. vitaldeman

vitaldeman Guest

en daarbij komt nog dat dit wel degelijk een feit kan zijn, u weet er niks vanaf en claimt al dat het een gerucht is.

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is dit een grap 8)

Zal ik alvast deel 7 beginnen :{

6. vitaldeman

vitaldeman Guest

Bent u daartoe gemachtigd dan?

7. vitaldeman

vitaldeman Guest

dit is allicht geen grap

8. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Het zou natuurlijk kunnen, maar aangezien Halo 2 bijna af is en Microsoft veel geld heeft zouden ze de productie lijn voor een paar miljoentjes kunnen verdubbelen !

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dude, ik heb niets gezegd?
    En overgens, ik ben geen eens admin meer...

* verwijst moderators naar topic.

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor het sluiten Graveheart, voelt goed hè ;)?

Mijnsinziens heeft de "Feiten en Geruchten nummero 5" nog niet een omvang gekregen dat we gelijk met nummertje zes moeten doorgaan. Dan ook graag in die draad verder gaan (http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=57947).

Iemand wel van mening dat de draad een te grote omvang begint aan te nemen? Neem met mij (of een andere mod) contact op via PM en bespreek hoe en wanneer we een nieuwe draad gaan maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina