ik heb al dit hele forum doorzocht om uit te zoeken waarom me drive geen gebrande cd's leest. toen las ik dat je cd-rw moet gebruiken met de thomson drive. Dat werkt maar het overzetten naar de HD gaat heeeel langzaam. waarom?? help
Dat weet ik ook niet, ik heb precies hetzelfde probleem. Maar bij mij heeft hij ook echt moeite met lezen, soms kan hij hem niet lezen en vaak doen de eerste paar nummers het niet. Heb jij dit ook? Ik gebruik overigens CD-RW's van TDK van 700mb.
Ik heb laatst een CD-RW van imation op 4x gebrand... en hij pakte hem in 1x Daarvoor had ik wel eens andere geprobeerd maar die deden het niet... en voor zover ik weet blijven de nummers niet hangen, het copyen naar de HD duurde wel vrij lang... maar ja je hoeft het er toch maar 1x op te zetten...
hij leest wel alle nummers tot nu toe, ik gebruik Octron CD-RW 80 van 700 MB, de CD-RE van sony leest die helem aal niet en het gaat erg sloom, net alsof die de nummers er in real time opzet..... help @Gangsta Ba het hoeft gelukkig maar 1 keertje.
Edit Kut. ik maakte een opmerking waar je nix aan had omdat het al in je thread staat. Srry Greetz Sebass
Je hebt geen hulp nodig, want dit is altijd zo. Iig bij mij wel. Overzetten van (orginele) cd naar Xbox HDD is nu eenmaal wat langzaam. Goed moment om even koffie o.i.d. te pakken. Eventueel een broodje erbij, met een grote cd.
Nou het gaat dus niet altijd zo langzaam want echte cd's doet ie wel 4 keer zo snel, het zal denk ik wel aan de kwalitiet van die cd's liggen, ze komen namelijk van de lidl Nou ja, heb ik tenminste me eigen muziek op mn box
hmm keb nog geen cd-rw gebruikt (aangezien al mijn cd's cd-r zijn ) maar met een echte cd duurde het ook al aardig lang om de nummers op mijn boxje te zetten voor 11 nummers een kwartier ofzo (kan ook 10 min geweest zijn maar het leek zo lang )
bij mij gaat dat wel goed, nooit problemen gehad om hem te rippen, alleen dat die doos zo'n antiegelijke harde geluid maakt, dat je helemaal gewoon niks meer kan horen door de x-box
Ja 15 minuten ofzo doet ie er over met een echte cd van mij maar met de CDRW die hij als enigste leest doet ie over 16 nummers meer dan een uur! Ik heb trouwens een thomson drive. Maar geeft niet, ik kijk wel ff tv ofzo of ga eten als ie aan het rippen is
Welk merk doet het altijd. Ik weet nl. niet wat voor drive ik heb. Ik heb die van mij nu bijna 2 jaar. Weet iemand welke drive dit is en wat ik voor cd's moet gebruiken? Dank u allen.
ik weet nie of t bij iedereen werkt, en t klinkt misschien raar, maar ik stopte dr een cd rw in.. deed het niet... dus ik sla op me xbox.. en hij doet t.. t zelfde verhaal met een gebrande dvd... eerst stond er: cannot play blablabla ik geef dr een tik op... en hop daar is mijn disney filmpje