van welk spel dat nog moet uitkomen verwacht je het meest van welk spel dat dit jaar uitkomt verwacht je het meest? en waarom
*zucht* Dit begint irritant te worden. je haalt het hele niveau omlaag hier man Ten eerste die naam al van je : Denk je dat je er bij hoort door zon naam te kiezen ofzo? Dat we je anders niet accepteren hier?
waarom zou je een spel al het beste spel noemen als ie nog niet uit is? Je stelt wel hele domme vragen. Je kan beter vragen "van welk spel dat dit jaar uitkomt verwacht je het meest?"
Jongens nou is mijn naam ook niet helemaal fantastisch, maar geef hem wat ruimte om te experimenteren. Hij wil misschien wel de reputatie van dom hoogouden die belgen nou eenmaal hebben. No offense
belgen zijn niet dom. sommige dan toch niet? ik bijvoorbeeld. en tis nog ma men eerste dag. dus da gaat er alleen ma beter opworde hoor.
ja sry he ma zoals ge al dabove kon leze kon je zien da ik nog ma 1 dag hier op zit. en da het er alleen maar beter op gaat worden. en gat minderen natuurlijk
wow wow eventjes kalm hè; ten eerste we gaan niet beginnen met belgen-zijn-dom-wel-nietes-spelletje ik ben zelf ook belg en geef die jonge ook effe n kans
hehe, funny, "Xbox RuLezzz" lijkt me wel gene slimme ma er zijn absoluut slimme Belgen op de wereld. (meer dan Hollanders als je het mij vraagt)
dit is nou een domme Hollander, zie! http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6475 ]:-