Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Youri Mulder en Evert ten Napel verzorgen het commentaar in de Nederlandse versie van Fifa 2005. In de Engelse zit gewoon John Motson denk ik.
     
  2. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit meen je niet, dan is dit de eertse keer dat ze Nederlands commentaar gaan gebuiken. Ik vond John Motson juist fantastisch. Ik hoop dat je dan kan kiezen. Is er eigenlijk ook de mogelijkheid om je eigen custom soundtrack te gebruiken die op je harde schijf staan?
     
  3. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet officieel, maar op het nederlandse forum heeft één van de mods gezegd dat je, voor de nederlandse versie, waarschijnlijk zal kunnen kiezen tussen nederlandse en engelse commentaar, dat ze er dus alletwee zouden inzitten.
    hij was hier echter niet honderd procent zeker van en wachtte zelf op een officiele bevestiging! pin mij er dus niet op vast.

    zelf hoop ik ook dat je kan kiezen, het engelse commentaar werd ik na een tijd echt beu, met het nederlandse zal dat niet beter zijn, maar dat betekent dan (als je kan kiezen) dat ik nu dubbel zo lang met commentaar kan spelen :+ .
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hahaha dit nederland s gaat floppen...


    ehh zei ik iets...
     
  5. Gangstarr

    Gangstarr Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een tijdje de demo van fifa 2005 zitten spelen(pc). Ik moet zeggen dat de gameplay er heel erg op vooruit is gegaan vergeleken met het vorige deel.
    nou ben ik helemaal niet bekend met PES. heeft iemand de demo ook al gespeeld, en is bekend met PES? Ik vraag me af of de nieuwe fifa in de buurt komt van PES?
     
  6. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook tijdje de demo. Het is echt een hele erge vooruitgang op FIFA 2004. Vooral de gameplay. En nu Xbox Live ondersteunt wordt is het zeker een must-have game voor elke footie-gamer _O_
     
  7. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nog geen pes4 demo, zelf ken ik pes ook niet echt, heb een slechte pc (kan nu ook al de fifa demo niet meer spelen), en mijn xbox uiteraard, maar heb dus nog niet de gelegenheid gehad pes te spelen. maar naar wat ik heb gelezen (o.a. op pes-forums) komt de gameplay van deze fifa voor de allereerste keer een beetje in de buurt van pes!
    zelf speel ik wel al lang fifa, eerst op pc, nu op xbox, en aangezien ik dat ondanks alle kritiek en ondanks de slechte versie van vorig jaar die vol fouten zat, toch altijd een erg vermakelijk spel heb gevonden koop ik gewoon fifa 2005 opnieuw. pes4 koop ik dan ook wel, en volgend jaar kan ik dan nog zien wat ik doe!
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben et echt helumaal met je eens. *)
     
  9. Crispin NL

    Crispin NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa verveelt al na 1 dag :{
     
  10. wiepie

    wiepie Guest

    Ik heb sinds vandaag de demo, en ik vind hem echt vet ondanks ik niet van footie's houd op de pc. Ik vind vooral die balaanname goed bedacht. Zo kom je soms echt mooi vrij en kan je scoren. Ook dat je allemaal verschillende balaannames kan maken, maar dan toch de goeie moet kiezen op het goeie moment. Een reden waarom ik het niet graai op de pc speel is omdat ik dan altijd frame drop krijg. Of dit nou door de computer komt of door het spel zelf weet ik niet. Ik hoop iig niet door het spel, want dan zou dat ook op de xbox kunnen zijn.

    Mooiste moment van mij tot nu toe is mijn goal met een halve omhaal van Thierry Henry. Heb trouwens ook al een mooie goal gemaakt met een snoekduik.
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    haha die nederlandse komentaar op club football ajax was iniedergeval but
    fifa 2005 word zoieso vet maar waar komt die bron vandaan dat die comentaar gaan doen?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940

    volgens mij zij youri mulder dat zelf een keer bij Studio Voetbal
     
  13. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het pas nog gelezen in het XBOX magazine dat Evert te Apel en Youri Mulder het commentaar zouden doen.
     
  14. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    evert te apel is wel ok
    maar weet iemand of je nederland kan zijn en zoja met de echte namen?
     
  15. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    De Nederlandse Eredivisie zit er wel in :) , maar het Nederlands elftal zit er weer niet in :mad:
     
  16. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat de knvb is ff normaal moeten gaan doen
    alleen maar geldwolven zitten daar
    ze zouden meer fans krijgen als ze de rechten goedkoper maken
    altijd weer nederland
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb de demo gespeeld en hij valt me niet tegen! Het loopt allemaal veel soepeler, passen en aannemen gaat veel beter. En heb al een mooie goal gemaakt met Henry, afstandsschot van nét buiten de 16. _O_
     
  18. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt op alle forums is men positief over deze Fifa...zelfs de PES'ers. EA kon het zich dit jaar dan ook echt niet veroorloven weer een matige footie af te leveren. Wat mij wel opvalt is dat als Fifa met deze grote stappen blijft verbeteren en PES met die kleine stappen (ze maken alleen maar kleine subtiele veranderingen, omdat het spel eigenlijk al af was bij WE7I), dan zie ik Fifa over een paar jaar PES op ALLE fronten ownen. En das alleen maar goed, want EA heeft alle voetbalrechten...
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    eindelijk toch ook de echte cl :9
     
  20. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die fifa2005 en pes4 tegelijk gaat kopen?
     

Deel Deze Pagina