Muis schokt

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Raafke, 10 sep 2004.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hmm, dat zou toch geen problemen op moeten leveren aangezien mijn reciever ook bij het beeldscherm staat. En bij mij schokt hij helemaal niet.

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar et rare is dat als je tegelijk scrollt en je muis beweegt doet die et wel :confused:

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is inderdaad vreemd. Ja, en constant scrollen en bewegen is ook zo vervelend he! ;)

Heb je de drivers al opnieuw geinstalleerd? En mischien even muis uit de PC halen en opnieuw erin doen.

4. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor kleur is je muismat?
    Een vriend van mij had een optische muis met een rode muismat. De laser reageert dan anders omdat de muismat rood is. Nu heeft ie een blauwe en werkt het perfect

5. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er ook vaak last van maar heb de ontvanger wat verplaatst en probleem zo opgelost. Dus mijn advies: zet de ontvanger wat dichter bij de muis!! shockt ie nog als een gek dan is mijn brein niet in staat om nog iets zinnigs te bedenken over dit probleempje. Maar ik verwacht dat het helpt.

6. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de ontvanger ergens anders gezet en nu doet die et, terwijl ik hem niet dichterbij heb gezet ofsow alleen heb ik em nu op de computerkast gezet ipv naast de monitor. De cursot gaat wel nog soms opeens naar de hoek van et beeldscherm als ik gewoon met de muis beweeg.

7. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. maar het helpt iig wat. jah klopt had ik ook naar de hoek weet niet meer wat wij toen hadden gedaan. misschien nog een keer verplaatsen?? maar het zou ook wel is zo kunnen verdwijnen.

Deel Deze Pagina