Helft sites onbereikbaar en internetuitvallen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [2k], 10 sep 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Systeemherstel heeft bij mij nog nooit gefunctioneerd. Maar goed, ik probeerde firmware van router te upgraden zoals in document dat erbij zat stond. Eerst eeprom verwijderen, waarna ie moet upgraden. Maar bij het verwijderen van eeprom gaf ie een error aan en nu lijkt mn router niet meer te functioneren.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt waarschijnlijk last van een virus ... Moest laats ook een collega redden ...het is een variant op een trojan ... ehm kom ff niet op de naam ... je moet in iedergeval systeem herstel uitzetten. Download stinger van mcaffee. Dit Virus schakelt namelijk je virus scanner uit (onzichtbaar)

In save modus opstarten
    Stinger starten en bidden

anders moet je je systeem opnieuw inrichten :eek:

Laatst bewerkt: 11 sep 2004
  3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zal ik eens proberen als router weer werkt.

4. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Ooo Shit ik heb deze thread al zo vaak gezien maar nu weet ik waar je last van hebt. als je www.startpagina.nl intypt krijg je dan de normale site of iets anders met heel weinig tekst? Doet Zoeken in bestanden of mappen het ook niet?

Volgens mij heb ik dit virus ook gehad, heb uiteindelijk (na veel dingen geprobeert te hebben) de computer gereboot. Volgens mij is er ook geen remedie, gewoon alle belangrijke dingen op cd's zetten en rebooten.

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zit nu op directe verbinding en startpagina doet het dan gewoon. Voordat ik router probeerde te upgraden deden de pagina's die ik eerst niet kon bereiken het ook gewoon weer. Lijkt nu alleen of mn router naar de knoppen is :mad: Kan nl. geen verbinding meer maken met de router en ook niet meer bij de router komen.

6. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je denk ik de Router weer even opnieuw programmeren.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hard resetten (naar fabrieksinstellingen) lukt ook niet.

8. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor router is 't? had vandeweek ook 't probleem met de wireless router van m'n buurman (sitecom) .... upgrade, melding bij 100% upgrade, upggrade mislukt .... <slik>

vervolgens router proberen te benaderen, NADA .... op de site van Sitecom een ftp upgrade programma gedownload en laten draaien, no prob router geupgrade en weer bereikbaar.

.... Ik lijk vandeweek problemen met routers en upgrades aan te trekken O-)
    :confused:

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ook een sitecom, wireless W-018 als ik me niet vergis.
    Kan je het progje naar me toe sturen (via email?), zou fijn zijn als ie het weer deed en ik er niet te veel tijd mee kwijt bent (paar weken weg ivm reperatie ofzo).

Deel Deze Pagina