1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel een mailtje gehad met keurig het ordernummer en bevesteging.
    what is happening ?? 8)
     
  2. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je straks ook nog een mailtje met de mededeling dat het een fout is. Heb ik ook gehad :'-(
     
  3. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan krijg je dit:

    Geachte heer/mevrouw,

    U heeft onlangs via Xboxworld een exemplaar van Halo 2 – Limited Edition bij ons besteld. Ik moet u helaas mededelen dat het hier gaat om een fout, de site van Xboxworld stond onterecht toe dat er nog bestellingen konden worden geplaatst. Wij hebben officieel geen exemplaren meer over van deze editie, maar er is een kleine kans dat bij de release alsnog meer beschikbaar komt dan verwacht. Ik kan u dus helaas niet garanderen dat u een exemplaar ontvangt, maar kan de order wel open laten staan. In dat geval sturen wij u een Limited Edition op als we toch meer exemplaren kunnen krijgen dan verwacht. Mocht dit niet het geval zijn, kunt u uw geld teruggestort krijgen of een normale editie ontvangen (met het prijsverschil teruggestort). U bent ook vrij uw bestelling nu te annuleren. Graag zou ik willen weten waar uw voorkeur naar uit gaat. Uw bestelling wordt automatisch geannuleerd als u niet reageert op deze email.

    :mad: Ah dit vind ik wel zwaar klote. Zijn er nog andere sites die wel zeker weten dat ze het spel nog aanbieden?
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog steeds niet zo'n mailtje gekregen :confused:
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je dan nog maar even moet afwachten(op dat mailtje). Het lijkt me heel onwaarschijnelijk dat jou besteling word uitgevoerd en van de rest niet.
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom koop je niet de gewone versie. Uiteindelijk gaat het om de game zelf?
     
  7. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Het zou leuk zijn als ik de L.E. nog ergens kan krijgen, maar als dat niet het geval is koop ik natuurlijk de gewone versie. Het gaat tenslotte om het spel.
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze dat mailtje optijd sturen, dan weet ik tenminste of ik 1 okt naar te intertoys moet rennen.
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik de mijne maar krijg, zoniet? dan wil ik wel de rente terug die ik heb misgelopen de afgelopen 2 maanden :+
    (ps. was een van de eerste dus zal wel niet..)
     
  10. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik de avond ervoor met m'n slaapzak voor de deur liggen. Neem ik een krat bier mee en een spandoek met HALO 2 L.E. erop. 8) :+
     
  11. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan hem ook preorderer bij FRS, en dan is hij ook 64.99. Kan ik aannemen dat het dan de Limited Edition is ? Want ik heb namelijk nog veel cd bonnen liggen :p
     
  12. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de gewone versie. Deze kost bij de FRS 64,99.
    De L.E. is nog niet te pre-orderen.
     
  13. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Heee, da's ruk. Ik had ergens gelezen...volgens mij Veronica gids?...dat die L.E. versie 65 ging kosten. Niet dus? Veel meer wil ik er iig niet aan uit geven...
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Intertoys zegt: 59 voor de gewone, 64 voor de LE.
     
  15. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar krijgt FRS nog een L. Edition, weet iemand dat toevallig ?
     
  16. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej WouteR, tijdje geleden weer. :) Enneh..okee, thanks, voor die 5€ meer... is er uberhaupt iemand die de gewone versie wil halen om die 5€ uit sparen?
     
  17. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de Limited Edition gepreorderd. Ik ben vrij laat daarmee omdat ik nog niet zeker wist of het wel verstandig is om hem al te bestellen. Er zijn altijd winkels die hem een dagje eerder gewoon verkopen. Ik wilde er nu gewoon zeker van zijn dat ik hem heb op 11 november, ik kon me niet bedwingen. :9

    Maar wat denken jullie ervan? Zullen er winkels zijn die hem eerder verkopen? En hoeveel limited editions zal een gemiddelde e-Plaza (waar ik hem besteld heb) binnenkrijgen want ik ben nu nummer vijf in de lijst. :{

    Thx...
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    bestel hem gewoon bij amazon dudes
     
  19. Shumi NL

    Shumi NL Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 :9 :9 1 oktober kun je hem bij intertoys bestellen :9 :9 :9
     
  20. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan Halo 2 L.E. niet vinden op E-plaza. :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina