PoP & BG&E

Discussie in 'Algemeen' gestart door bersenka, 9 sep 2004.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar deel 2 van pop. bg&e vond ik nie zo leuk or. lekker duister sfeertje jah. heerlijk.

2. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    @BOXWARRIOR zou heel wreed van je zijn als je met het antwoord komt. Heb net gezocht maar kon echt niks vinden dus... Mijn hoop is op jouw gevestigd

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    PoP2, lekker sfeertje! En bovendien ben ik Stealth de laatste tijd een beetje zat... Dus jah dan moetik niet aankomen met BGAE2, of wel? ;)

PoP1 hebbik iets van 4 keer uitgespeeld en BGAE maar voor de helft, dat zegt ook wel wat, neh?

4. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die BG &E erg vond tegenvallen?

Hmm, PoP 2 wordt de game van Ubisoft voor mij, staat hoger op mijn lijstje, dan de zoveelste Splintercell game.

5. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. shibumi

shibumi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @gerben_s
    volgens mij klopt het wel wat boxwarrior zegt want ik heb vandaag in een pc-blad gelezen dat het een trilogie(!) gaat worden die verder gaat bouwen op de verhaallijn

7. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, moet je dit forum nog maar eens goed lezen.
    Zoals ik al eerder heb gezegd, BG&E heb ik na een paar uurtjes spelen laten liggen. Ik vind de sfeer bij PoP een stuk beter en ben erg benieuwd hoe deel 2 eruit gaat zien.

8. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u alle, eindelijk is mijn wens vervuld!! Maar kan toch niet missen maar het schijnt dat BG&E in de budgetbakken nog wel aardig verkoopt. mischien daarom een vervolgje..

Deel Deze Pagina