TV kijken op je Comp

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Humorke, 11 sep 2004.

1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik weet dat het mogelijk is om naar Televisieprogramma's te kijken op je computer, maar weet iemand wat voor programma je nodig hebt en waar je dat kan downloaden om tv te kunnen kijken op je comp? (Ik surf via de kabel, dus dat moet wel goed zitten, toch?)
    Ik kan op google zoeken maar voor "televisie" en "computer" zul je enorm veel resultaten dat er niets mee te maken hebben vinden.
    Alvast bedankt voor jullie help.

Hum,

2. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij kan dat alleen als je een tv kaart in je pc hebt volgens mij niet via internet ofzo.

3. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of je hier wat aan hebt,

In die reclames van "Haal alles uit je kabel" zou je een 'kabeltv op pc' gratis meekrijgen. Misschien kan je je kabelmaatschappij bellen en vragen of je dat kan krijgen van hun (tegen een prijs uiteraard)? Maar ik zie dat je in Belgiƫ woont, dus ik denk dat je die reclame helemaal niet kent.

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij heb je daar een TV kaart voor nodig

5. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    een kaart waar tv in op zit vlgns mij, want op veel kaarten zit alleen tv out.

of was het nou andersom :confused:

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    een TV-in kaart.

je sluit dan de antenne-kabel aan op die kaart en je kan tv kijken. programma zit bij de kaart erbij.

7. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een TV kaart nodig.

Als nog raad ik je een TV kaart zwaar af!
    De beeldkwaliteit is niet helemaal Koosjer en de kans is heel groot dat niet als je zenders ontvangt.

Met mijn Pinnacle PCTV rave kaart het ik JPG achtige beeldkwaliteit en ik zenders als Veronica, Yorin, SBS 6, RTL 4 en nog een zootje niet ontvangen.

Anyway... mocht je er alsnog interesse in hebben. Die van mij krijg je voor 45 euro EXL. :)

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    da knakeding van jou zkr:p

bij een vriend van me is ook alles vrij korrelig...je kunt btr een tv 2ehands kopen.

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee wat voor kaart ik heb, maar heb aardig kwaliteit moet ik zeggen.

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    jup, maar geen tv kwaliteit...ofwel?

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommige wel, sommige niet. het is bijna net zo mooi als op de tv.

12. FabianNL

FabianNL Guest

geen tv kwaliteit? dus aan je hogere resolutie en alles heb je dus eignelijk helemaal niks?

13. Sparkle

Sparkle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop een vga-box (oid) dan kan je je pc-scherm als TV-scherm gebruiken. Console's en DVD-spelers erop aansluiten.

Als je je video recorder als tussen weg neemt, kan je ook TV kijken op je monitor.

Natuurlijk kan je niet gamen en tv kijken tegelijk }:]

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    De signalen over de kabel zijn 640x480 en dat zendt je tv ook uit. Daar verandert je pc monitor nix aan. Het enige wat je makkelijk op je pc kan doen is caps maken en filmpjes opnemen.

Ik heb nu een USB-pakketje van pinnacle, ben de naam ff kwijt. Kost 89 euro, werkt perfect.

edit:
    Deze dus:

[klik]​

Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  15. FabianNL

FabianNL Guest

eckie, daar zit idd wat in, zo had ik er nog niet over gedacht, dankje voor de uitleg

Deel Deze Pagina