Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mwa, het is wel een cover die voor productie door kan gaan. Totti, Henry, Collina, zijn toch wel spraakmakende figuren in het voetbal! Spreekt veel mensen aan. Dus het kan toch best dat het de officiele cover word!
     
  3. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk word het de officiele ;)
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem er cool uitzien *) !
     
  5. XeoN

    XeoN Guest

    Wordt gewoon geweldig. :) :D
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Marius, heb je nog sappige verhalen voor ons over WE8? Om ons hoofd helemaaaaal op hol te laten slaan? :+
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Please don't :p Straks vergeet ik nog dat er nog meer leuke spellen komen in november :p.

    O nee, nu maak ik mezelf ook enthousiast en dat is nooit m'n bedoeling geweest.
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben bezig met een PES4 preview. Check de mainpage de komende dagen maar! :)


    Sorry :cool:
     
  9. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd Marius! *)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ook! Kan niet wachten op de preview. Weet iemand of er nieuwe screens zijn vrij gekomen met spelers van Juventus erop? Want ik wil weten of ze de nieuwste licentie al hebben. Of dat ze nog de shirts van vorig jaar gebruiken...(i hope not!)
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2004
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Marius, als jij een preview moet maken, neem ik aan dat jij die 70% speelbare versie hebt.
    Ik begrijp dat je niet op al de vragen in kunt gaan omdat dat teveel werk is, maar twee (belangrijke technische) vragen zullen vermoedelijk in die preview NIET beantwoord worden en daarom stel ik ze hier:

    1.Ondersteunt PES 4 X-link??
    2. Kan je de optiefile vervangen door een eigen, aangepaste versie en daarmee op LIVE spelen?
    Sommige forums zijn namelijk druk bezig om toernooien te organiseren en als zij geen handmatig aangepaste optiefiles kunnen gebruiken kan X-link handig worden (in combinatie met Xlink Kai of XBconnect) om op die manier toch met veranderde optiefiles te kunnen werken.

    Als je daar hierop wilt antwoorden.... zoals gezegd, het is belangrijk om te weten i.v.m. het organiseren van toernooien....
     
  12. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Marius heeft WE 8 voor de PS2. Dus vraag 1 kan hij niet beantwoorden en het antwoord is toch: NEE! .
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Toch zou ik dat antwoord van hem willen afwachten, want ik denk dat jouw antwoorden op vermoedens berusten. I weet dat er op Evo-Web ook iemand zit die voor een tijdschrift schrijft en die heeft wèl die 70% versie...
    Dus laten we Maruis' antwoord maar afwachten :)
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog 2 maandjes en dan is PES4 voor de Xbox eindelijk uit... Ik heb zelden zo op een game gewacht als op PES4 (zelfs meer dan op Medal of Honor op de PC)...

    PES3 heb ik echt helemaal grijs gespeeld.. Hopelijk is het straks wel mogelijk om option files te downloaden en naar je xbox te kopieeren.. Desnoods moet ik mijn Xbox hier voor ombouwen... *)
     
  15. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dus heel erg dat het antwoord op vraag 1: JA is :9

    maar Han, heb je al reactie op je mail gekregen over Systemlink? (X-link en XBC)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, ik heb Konami nogmaals gebeld maar die konden niet anders zeggen dat ze het Japan hadden gevraagd en dat ze daar nog geen antwoord op hadden gehad.
    Daarom wilde ik weten of Marius meer wist....
     
  17. Crispin NL

    Crispin NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    je doet er wel erg veel moeite voor, lol
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wees blij :D
    Ik ben een toernooi op een forum aan het opzetten en ik kan niet verder als ik dat niet weet. Vandaar die moeite :)
     
  19. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou wel jammer zijn dat een aangepaste options-file niet gebruikt kan worden op Live. Dan zou je dus niet alle namen kunnen aanpassen omdat je dan niet online kan spelen.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou SijmeZ, daar komt dan X-link om de hoek kijken, want via Xlink kai of XBconnect kan je dan buiten LIVE om toch met aangepaste optionsfile spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina