Ik zou 'm op Xbazar / marktplaats/ ebay zoeken. Scheelt je een hoop geld. In de winkel kost het je 60/65 euro. Op internet heb je 'm voor 25/30 euro.
Ik heb hier setups gevonden van KingTuur: Suzuka: Tire compound: hard Gear ratio: high Front suspension: 10 Rear Suspension: 10 Wheelbase: 1400 Phakisa freeway: Tire compound: hard Gear ratio: high Front suspension: 10 Rear Suspension: 10 Wheelbase: 1400 Jerez: Tire compound: hard Gear ratio: normal Front suspension: 8 Rear Suspension: 8 Wheelbase: 1400 Le mans: Tire compound: hard Gear ratio: normal Front suspension: 8 Rear Suspension: 8 Wheelbase: 1400 Catalunya: Tire compound: hard Gear ratio: normal Front suspension: 8 Rear Suspension: 8 Wheelbase: 1400 Mugello: Tire compound: hard Gear ratio: high Front suspension: 10 Rear Suspension: 10 Wheelbase: 1400 Assen: Tire compound: hard Gear ratio: high Front suspension: 10 Rear Suspension: 10 Wheelbase: 1400 Donington: Tire compound: hard Gear ratio: high Front suspension: 9 Rear Suspension: 9 Wheelbase: 1400 Sachsenring: Tire compound: hard Gear ratio: normal Front suspension: 8 Rear Suspension: 8 Wheelbase: 1400 of 1420 Brno: Tire compound: hard Gear ratio: high Front suspension: 10 Rear Suspension: 10 Wheelbase: 1400 Rio: Tire compound: hard Gear ratio: high Front suspension: 10 Rear Suspension: 10 Wheelbase: 1400 Motegi: Tire compound: hard Gear ratio: high Front suspension: 10 Rear Suspension: 10 Wheelbase: 1400 Estoril: Tire compound: hard Gear ratio: low Front suspension: 0 Rear Suspension: 0 Wheelbase: 1400 Sepang: Tire compound: hard Gear ratio: normal Front suspension: 7 Rear Suspension: 7 Wheelbase: 1400 Philip Island: Tire compound: hard Yamaha 500 Gear ratio: high Front suspension: 10 Rear Suspension: 10 Wheelbase: 1400 Valencia: Tire compound: hard Gear ratio: low Front suspension: 5 Rear Suspension: 5 Wheelbase: 1400 Sheridan: Tire compound: hard Yamaha 500 Gear ratio: high Front suspension: 9 Rear Suspension: 9 Wheelbase: 1400
Weet iemand hoe je kan starten zonder wielspin. Ik druk als de lichten uitgaan op gas maar ik heb altijd een k*tstart
Bij het starten doe je de rechter thumbstick rustig naar voren drukken, begin bij beetje en dan naar einde en dan overgaan naar de gas knop, je hebt dan een mooie rollende snelle start. Succes!
Klopt als een bus. Geldt ook als je handmatig schakelt: even iets van het gas voor het schakelen anders krijg je ook spin in de volgende versnelling.
Ik vind dat persoonlijk. Ik rem veel met de linkertrigger (voorrem geloof ik). Je moet er aan wennen, dan ga je hard.