Spider-man 2 hulp...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phoenix NL, 11 jul 2004.

  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je ze hebt vastgepakt en dan B drukt gooi je ze naar voren.
     
  2. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    weer een vraagje ik snap nie wat je moet doen bij mystrio die vliegende robots heb ik kapot gemaakt en dan staat er dat ik 6 reporters moet redden waar zijn die?
     
  3. Maurie

    Maurie Master-Boy

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeyz Culemborg...Als je in zown Soort van concertzaal bedoeld waar mysterio in een hologram staat...dan kan ik je wel helpen.....je moet dan van die mensen redden....als op je kaartje of gewoon voor je zie je gele stipjes, ze gaan 1 voor 1 dus ni alle 6 tegelijk...als je er 1 hebt gered en komt er nog 1 enz......Die mensen moet je naar dat bovenste gedeelte brengen....Waar je je die inkwam...maar kijk uit dat je niet over dat lava slingerd...want daarvan kun je afgaan...en als je ze allemaal hebt gered moet je die vliegende Robots nog kapot maken.....k hoop dat je het lukt....Gr's Maurie....
     
  4. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu op dat eilandje van het vrijheidsbeeld maar nu kom ik daar niet bovenop bij die 9 orbs..........
     
  5. Maurie

    Maurie Master-Boy

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey Culemborg....Als je bij dat vrijheidsbeeld bent waar Mysterio het vrijheids beeld heeft verandert in een alien...dan kan ik je wel helpen....rondom het eiland zijn van die soort kleine ufo's daar kun je aan hangen...als je aan sommigen hangt dan gaat die Ufo...naarboven toe....dan moet je los laten en slingeren aan die soort buizen dan maak je die Orbs kapot door steeds hoger te slingeren (het beste is als je slingert en dan de ren knop inhouden, dan ga je hoger)...en als je dan dicht bij een Orb bent dan druk je gewoon op de X-button...dan maak je ze allemaal kapot...en dan slinger je naar boven (want daar is zown soort brein) maar daar zijn messen omheen...als je alle Orbs kapot hebt gemaakt dan gaan ze zachter draaien...je moet nog wel uitkijken, maar naar Ong. een Minuut dan komen die Orbs weer terug...dus je moet wel snel zijn...maa als je al die orbs hebt vernietigd dan ga je dus naar boven (de top) en dan uitkijken voor de messen en dan dat ding middenin gewoon op af springen en dan gewoon Slaan (X-Button)...en dan is hij af en dan kun je gewoon weer zoals je op het eiland kwam ook weer eraf...(door die ufo's) slinger je terug naar de stad....:D:D.....k hoop dat je het lukt...Gr's Maurie....
     
  6. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is de makelijkste manier om dr Ock te verslaan op die trein??
     
  7. Maurie

    Maurie Master-Boy

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey culemborg...de makkelijkste manier nog Dock Ock te verslaan op die trein is...je moet die ene tentakels ontwijken...maa dat gaat vaak snel...dus je kan in spider reflexes en dan ontwijken en dan die tentakels webben...en als ze allebei vast zitten dan moet je er gewoon rammen....dan is het makkelijker...k hoop dat je het lukt Gr's Maurie...
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  8. ilovebees

    ilovebees Blood Gulch....

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet een ontwijken,aanvallen,een ontwijken,aanvallen en zo doorgaan
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hem slaan :D :9
     

Deel Deze Pagina