[SCPT] Level 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door sven1989, 4 sep 2004.

  1. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in level 3 met Splinter Cell: Pandora Tommorow. Ik begin boven op de trein. Ik loop naar voren en metteen het eerste gat in. Dan begint er een hond te blaffen die schiet ik met 1 kogel dood door zijn hoofd :'-( . Dan ga ik naar buiten door de deur. Ik ga de andere deur in. Ietsje verder in de wagon staat een conducteur/bewaker net hoe je het wilt noemen. Ik word telkens gezien door hem. Weet iemand hoe ik hem kan ontwijken of knock out kan slaan of zoiets, want ik word de hele tijd gezien... HELP!! Please!!
     
  2. Victor

    Victor Guest

    blijf in de schaduw en lok hem naar je toe met fluiten en sla hem knock-out.
    zo moet het lukken.
     
  3. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan 2 dingen doen:

    Alle lichten daar uitschieten en een beetje handig manouveren zodat je hem vast kan pakken/ondervragen/neer kan slaan OF vanaf de deur een kogel door z'n plaat ;)
     
  4. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag geen dodelijke voorwerpen gebruiken op mensen
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dat luik op de grond daar zit toch ook in het donker, volgens mij ziet hij je niet als je gewoon dat luik in gaat.
     
  6. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik ben onder de trein door gegaan en ik kan ergens naar boven ik ga naar boven ik kom dan in een kamer maar als ik de deur open doe word ik gezien!?
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wacht eerst even totdat de bewaker is weggelopen voordat je door die deur gaat, ga dan het halletje een klein stukje in en zet daar het licht uit. ga nu de lange wagon in en verstop je achter de achterste sloelen aan de rechterkant. wacht totdat 1 van de passagiers vorbij komt om het licht aan te doen en sla hem neer. kruip nu door het looppad en ontwijk de leeslichtjes, je gaat nu vlak langs de bewakers maar als je voorzichtig doet zullen ze je niet zien.
     
  8. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanx ff proberen......
     
  9. guuskeh

    guuskeh New Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    je geeft het wel al erg gemmakelijk op!
     
  10. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon die gast lokken en dan knock out slaan, en dan dat luik pakken en naar de volgende checkpoint, easy, de trein is wel een van de makkelijkste levels(kheb splinter cell pt op hard uitgespeeld)

    greetz wooly
     
  11. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond level 2 wel heel makkelijk!!!
     
  12. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ik geef snel op maar ik heb het al 100x geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.... Ik zit nu bij het stuk dat ik een telefoongesprek moet afluisteren. Hoe moet ik dat doen... en wat moet ik erna doen??
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  13. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    de gast die je moet afluisteren helemaal volgen, totdat hij gaat bellen.
    Dan ga jij in een soort barretje ofzo zitten, waardoor je met een micro. ofzo hem kunt afluisteren. Als hij klaar is met bellen, ga je naar de voorkant van de trein...Daar mag je dan geweld gebruiken, en dan kun je het op heel veel manieren oplossen
     
  14. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik vond level 3 ook niet moeilijk hoor :eek:
     
  15. ilovebees

    ilovebees Blood Gulch....

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    de trein is egt simpel
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee hoor.. je moet 't wel slim aanpakken
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de trein één van de makkelijkste, maar een van de spectaculairste levels. Ik ben nu in level 5 (in de jungle en het het is vet) en ik ben er achter gekomen dat je als het even niet wil, gewoon ff moet stoppen en een uurtje later gewoon wer proberen. Ik vind 2 trouwens veel mooier dan 1 in omgeving. Wat vindden jullie daarvan?
     
  18. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker mee eens, ik vind dit een van de mooiste games!!
     

Deel Deze Pagina