Dark side star wars:KOTOR

Discussie in 'Algemeen' gestart door X12, 9 sep 2004.

  1. X12

    X12 x12

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel handig die light side guide in het code boek maar hoe de fuck moet het met de dark side er staat zelf aan het eind van de walktrough dat dark side spellers van het speel de game op een totaal andere manier spelen.nou wat is die andere manier dan!!!!!(wel een NL talige als iemand er 1 heeft engelse walktroughs zijn kut)(the dark side rulezzzzzzzzzzzzzzzz _O_ )
     
  2. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, the light side ruled, veel moeilijker om jezelf te dwingen om voor de goede pad te kiezen dan andersom ;). En ik denk dat dit beter in de centrale thread kan
     
  3. X12

    X12 x12

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    om eerlijk te zijn heb ik 2 save games 1 voor dark en 1 voor light maar om de 1 of andere speel ik de light game nooit(looks like the dark side 1 holding me whahahahaha)
     
  4. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    ............... puntje puntje. Greetz
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  5. ilovebees

    ilovebees Blood Gulch....

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    darkside is veelste makkelijk
     
  6. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    nou, het is niet zo heel erg ingewikkeld. reageer gewoon agressief op iedereen en vraag om geld enz. aleen het einde is wat anders maar dat wijst zich vanzelf.
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ervaar net het tegenovergestelde :+
    Ik moet mezelf dwingen om op dark te spelen maar light daarintegen gaat geheel automatisch. Niet dat het moeilijk is maar light trekt me meer.



    Paar tips om uit zoveel mogelijk quests dark side punten te halen:

    - Probeer in elk gesprek mensen af te zeiken, bedreigen en te bedriegen. Lieg waar het toepasselijk is.
    - Praat met zoveel mogelijk mensen die een naam hebben (niet met de naam woman of Twilek erboven enzo), zij hebben vaak een sub-quest. Bijna elke quest is op een light of dark manier af te ronden. Het wordt in het gesprek zelf wel duidelijk of het om een light of dark quest betreft. Lees goed wat je moet gaan doen, check je journal om te zien welke quests openstaan. Hoe meer quests je afrondt hoe sneller je personage 'donkerder' wordt.
    - Rond alle gesprekken nooit vreedzaam of toegevend af.
    - Help anderen alleen als ze een beloning geven. Sturen mensen je op een quest, los deze dan op maar vraag voordat je geeft wat ze willen eerst een beloning.
    - Maak altijd fout gebruik van Force Persuade (als je die kracht hebt). Mocht zich in een gesprek een geld kwestie voordoen dan kan je met Force Persuade vaak voordeliger uitkomen. Zo hoef je bij aankomst op een planeet geen docking fee te betalen. "The Force is niet bedoeld om geld te verdienen" :+
    - Als je een beloning kan vragen, vraag die dan ook. Kan je meer vragen, vraag dat dan ook. Dwing mensen om meer te geven. Bedreig mensen meer te geven. Force Persuade kan hier een goed hulpmiddel zijn.
    - Als je iets koopt probeer het dan gratis te krijgen, liefste door te bedreigen maar met Force Persuade kan het ook. Kan je het niet gratis krijgen probeer dan zoveel mogelijk korting te krijgen.
    - Denk altijd aan jezelf. Als je voor de keuze staat iemand te redden of dood te laten gaan, laat diegene dan fijn sterven. Denk eraan: Een dark-gozer zorgt er altijd voor dat de zwakkere sterven, op welke manier dan ook.

    Paar voorbeelden van quests:
    - Op Taris kun je bounty hunten. 1 bounty moet je verplicht doden, bij de rest kun je kiezen het vreedzaam op te lossen of de bounty te innen. Vanzelfsprekend kies je voor het laatste, in de dialogen kun je hiervoor kiezen.
    - Op Manaan is ene Hulas die in een geheime genootschap van bounty hunters zit. Ga daar alleen heen en je krijgt 2 doelen om te doden. Daarna krijg je er nog 3 en je wordt toegelaten tot het genootschap. Met elke bounty die je 'collect' krijg je dark side punten. Hiervoor moet je wel reizen naar andere planeten maar je weet iig zeker dat je punten krijgt.
    - In de Sith Academy op Korriban kun je je vechttechnieken testen op onschuldige gevangenen. Je kan ze dacht ik vrijlaten mbv een computer die er staat. Voor elke gevangene die je dood krijg je dark side punten, werkt snel en effectief :cool:

    Er zijn een hoop quests en met een walkthrough kan je ze zo doorlopen, maar het is imo leuker zelf uit te zoeken waar ze te vinden zijn en hoe je ze moet oplossen. Zo moeilijk zijn ze niet en het wordt vanzelf duidelijk gemaakt of je er dark punten kan uithalen.
    Als je een quest hebt opgelost save hem net voordat je met de persoon gaat praten van wie de quest afkomt. Zo kun je tijdens de dialogen wat fouten maken en kijken wat het meeste oplevert.
     
  8. Noodles

    Noodles Guest

    lightside is ook niet moeilijk ik heb 6 keer uitgespeeld _O_ ook wel light maar vond het teh makkelijk maar wel hip hoor
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik dus ook, ik heb dark side gewoon nog niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond
     
  10. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    De dark is inerdaad meschien wel wat makelijker. Maar de force powers die je kunt krijgen zijn egt heel tof... en bruut:p Maar het afzeiken van mensen werk idd het beste.
     
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 1 file met light side, 1 met dark side, 1 van beide, en 1 met een meisje.
    Ik heb ze alle 4 nog niet uitgespeeld want ik heb het pas.
    Ik ben met mijn light side bij die kat hounds, bij de jedi order en ik weet niet waar ik naar toe moet. help aub.
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dark Force powers kun je ook gebruiken als je light bent, alleen kost het wat meer Force euh.. dinges (dat blauwe balkje gaat wat sneller leeg).
    Ik heb alle Force Powers gehad maar ik vind Force Wave nog steeds de beste (een Light Side power btw). Met de wave raak je in 1 klap alle vijanden in een straal om je heen en als je goed traint vergt het weinig van dat blauwe balkje.

    Als je de 'tainted grove' binnenloopt (waar 2 swoop bikes staan) kun je rechts naar de Matale grounds. Op de Matale grounds ga je naar links en zie je weer 2 swoop bikes met vijanden (1 Mandelorian en 2 of 3 alien-dudes). Versla deze en vervolg de weg. In de verte zie je een gebouw staan, loop deze aan de linkse kan voorbij en ga helemaal naar het achterste eind van het veld. Rechts ga je naar een nieuwe gedeelte van de grove. Na het loading scherm ga je meteen links (eerst moet je wat Kath Hounds verslaan) en een stukje verder zie je wat stenen rechtop staan. Hiertussen wacht Juhani, die je de oorzaak uitlegt waarom de grove 'tainted' is.
    Aangezien je op light speelt kan je Juhani proberen om te halen naar de light side. Stelt niet veel voor, probeer elke optie een keer te zeggen en ze het vanzelf een keer met je eens.
     
  13. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat vinden jullie btw de sterkste FORCE ?? Voorbeeld: Heal of stasis etc etc
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Force wave vind ik prachtig die muur! doet ie zijn hand omhoog echt bruut
     
  15. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    kill vind ik altijd wel handig. dark force powers roeleren:D
     
  16. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt mind-control wel handig voor als je dark-side aan het spelen bent.
     
  17. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je light side bent en je komt Malak tegen. Kan je dan in 1 keer Dark worden als je jezelf aan hem 'overgeeft'?

    Dit gaat om het moment dat Bastila al gevangen is }:]
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  18. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan jezelf niet overgeven.
    van Sith Lord overnemen :p , dat dacht ik dat dat het evil einde was
     
  19. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde eigenlijk:

    Als je lightside bent kan je dan in 1 keer dark worden bij malak?
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    nee,daar kies je al voor als je
    basitla weer tegenkomt
    en dan kan je niet meer terug.
     

Deel Deze Pagina