Ben er inmiddels achter waar de tour bij Vobis te vinden is. t/m 23 februari in de volgende steden: Utrecht, Dordrecht, Assen, Nijmegen en Maastricht.
Ik was vandaag speciaal in utrecht voor de Xbox bij vobis... wat denk je? kan ik de vobis niet vinden! ]:- nergens anders een Xbox kunnen vinden..
Hehehe, ik heb eigenlijk ook geen idee waar de Vobis in Utreg zit, kweet wel dat de Dixons direct tegenover de uitgang van Hoog Catherijne lig, hadden ze daar niets?
nope ik was bij de dixons geweest daar, in de hoog caterijne zelf zit niks, en in de rest van de stad vind ik niks
Welke speelgoedwinkels in R'dam? Als ik bij de Bart Smit vroeg over de Xbox,keek ze me aan alsof ze er nooit van gehoord hebt. Dat is echt schandalig hoor!
inderdaad ik wordt er gek van! ik hoor iedereen dat ze erop hebben gespeeld en ik kan zelf niet spelen want ik kom gewoon geen winkel tegen waarin ze dat ding hebben en waarop ik er kan spelen.
Ikke hebbe geluk. Ik woon in doetinchem en hier is sinds een tijdje dimensionplus Niet de beste gameshop maar het is teminste iets.
Eerst blijkt dat Paula een jongen is en nu.........Xandra ook! Zal wel beetje conservatief zijn maarre......das raar
Haha, geinig, in Zeist bij de Bart Smit hadden ze misschien wel 7 posters van 'Xbox Reserveer Nu' in de winkel en etalage hangen en ze hadden zelfs al een plekje vrijgemaakt om de Xboxstuff te stallen... Die gozer achter de balie wou me ook nog wijs maken hoe de Xbox eruit zag , maar ja hij zei dat er bij de launch zo'n 15 tot 20 games zouden komen, maar das niet echt nieuws en dat sommigen al eerder komen... Ook zouden ze die dag al de controllers binnenkrijgen , Dat was dinsdag, misschien ga ik maar eens een kopen, dat kon al volgens die vent...Vast ff wennen
ik weet niet hoor, ik zou me toch lullig voelen om ergens in een Bart Smit een spelletje te spelen samen met een leger krijsende Pokémon fans. Ben daar volgens mij nu een beetje te oud voor.