Haha, ik was na 1 uur wachten, zonder gek doen, één van de gelukkigen. Nee, je hoeft dus niet persé je beste hond-n**kt-hond imitatie te doen. Gewoon aardig vragen mensjes.
Anyway, de ervaring was behoorlijk kort. En voor iemand die Halo online dagelijks op de PC speelt wel even wennen. Ik ging meer dood dan dat ik rondliep volgens mij...
maar dat mocht de pret niet drukken. Het zag er geweldig uit en voelde verdomd vertrouwd aan! Dual wielding was ook erg tof!! Ook weer even wennen, maar als je er goed mee om kunt gaan zal het denk ik behoorlijk wat toevoegen aan de gameplay. Granaten gooien voelde een stuk beter aan dan in deel 1. Veel precieser, ik kreeg zowaar het idee dat ik ergens op mikte met de granaat!
Dan de HUD, ik was bang dat door het verdwijnen van je 'levensstukjes' het overzicht op je health zou verdwijnen, dat bleek dus echt enorm mee te vallen. Door de overzichtelijke waypoints is alles nu veeel beter te vinden en heb je veel meer overzicht op wat er gaande is. Ik had het gevoel dat het in- en uitstappen van voertuigen niet echt goed verliep...of kan dat komen doordat de voertuigen al beschadigt waren?
Over voerrtuigen gesproken. Is iemand het gelukt andermans voertuig over te nemen? (Damn, die actie was ik helemaal vergeten...had wel vet geweest om uit te proberen.)
Owja, én ik had het energy zwaard even in m'n bezit!
Ik zeg even: want ik werd meteen door 3 man aangevallen.
Maar toch erg leuk. Al met al; topervaring!
Laatst bewerkt: 12 sep 2004