game glove

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door slicer, 12 sep 2004.

  1. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ervaring met deze glove
    www.videogamegloves.com
    ik heb namelijk nogal last van zweterigen tijdens het spelen,wat weer vrij onhandig is.
    en als iemand ook nog weet waar je ze in nederland kunt bestellen ,zou ik dat natuurlijk ook graag weten.
     
  2. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dom :confused: hier ga je je geld toch niet aan uitgeven :confused: Ik zweet ook tijdens gamen, dan veeg ik gewoon men controller af aan men shirt :p
     
  3. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijk me echt iets voor TellSell om dat te verkopen |:-
     
  4. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag niet of iemand zijn handen afveegt aan zijn tshirt maar of er iemand ervaring mee heeft
    zeg je tegen een keeper ook dat hij zijn handen moet afvegen om een bal te vangen,
     
  5. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er geen ervaring mee,maar ik geloof dat dit gewoon geld uit de tas klopperij is. Dit helpt zeker niet tegen zweethanden, maar is gemaakt om pijn in je vingers tegen te gaan. Dit is gewoon onzin en het zit volgens mij verschrikkelijk k*t.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  6. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je wel wat hebt aan wielrenners handschoenen.
    Afgeknipte vingers en van zeemleer.
    Als ik zomers ga fietsen is dit onmisbaar anders glij ik van mijn stuur.
     
  7. Käysor

    Käysor Behind blue eyes

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0

    Waar slaat dat nou weer op? Een keeper heeft grip nodig om de bal te vangen. Je kunt inderdaad beter zelf wat fabriceren of een paar oude handschoenen aan doen, dit kost alleen maar geld
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mensen mensen, waarom ook al vind jij het nog zo stom... moet je het allemaal zo zeggen?...hij vraagt gewoon of het wat is omdat hij een probleem heeft... kijk dat jij denkt dat het niks is (ik trouwens ook wel) zeg dat dan op een gewone manier...

    Maar ik moet zeggen de opmerking van Boxwarrior is wel slim... dit lijkt mij indd een goede oplossing en die site ziet er niet echt heel erg betrouwbaar uit (het producht dan he) .
     
  9. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die handschoenen eigenlijk wel wat, soms heb je van die gladde handen en dat speelt dan voor geen meter, alleen vind ik 20$ teveel voor een paar 'handschoenen'
     
  10. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Andere oplossing: ga naar de apotheker in de buurt en vraag achter Axitrans (is een middeltje tegen zweet dat heel goed werkt) :)
     
  11. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    dus ik mag van jouw geen grip op mijn controller hebben
    wie zijn geld is het dat van jouw of dat van mij

    als je geen normaal antwoord kunt geven ga dan ergens anders spelen.

    alle andere die wel normaal hebben gereageerd bedankt voor de tips en bevindingen.

    trouwens 20 dollar is rond de 16 euro

    en die tip van dat spul bij de apotheeker is zo slecht nog niet maar als ik elke keer een flesje of tube moet halen zit ik ook zo aan de 16 euro denk ik
     
  12. ilovebees

    ilovebees Blood Gulch....

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    die dingeen zijn echt onzin.
    gooi je geld in et water dan zie je et nog drijven
     
  13. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo lekker leuk antwoord zeg! |:-

    Maar ff ontopic: Ik denk dat wielren handschoentjes kunnen werken (en misschien ook lekkerder zitten, doordat ze niet helemaal dicht zijn) Met die gameglove denk ik dat het allemaal nog warmer wordt dus meer zweet... en dan heeft die handschoen misschien wel goede grip op je controller ik denk dat je hander in die handschoen helemaal vaag gaan voelen...

    Nog een tip... (ik weet niet of dit werkt, echt totaal geen idee) ik hoor dat iemand zijn computer muis had geschuurd zodat deze meer grip gaf... misschien dat je dit ook met je controller kan doen, maar ja dan wordt het natuurlijk niet echt mooi. Het is maar een idee.. misschien kan je wel zo iets kopen dat je handvaten meer grip bieden...

    Edit\ Ik kijk nu eens verder op die site en ik zie dus dat die handschoen half open is en dat er grip pads opzitten...(ik zag eerst alleen die jongen met een vage handschoen aan op de home page) En ik moet zeggen dit kan best eens werken! ik denk dat die grip best wel goed is en in het zwart ofzo ziet het er ook zeker niet lelijk uit... Dus als jij er 20 euro voor over hebt kan dit het ook zijn... (beter dan een controller van 40 euro verlelijken)
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zweten blijf je toch wel, lijkt me. Hoewel je ook wel eens zweet van bepaalde oppervlakten. Als jij gaat lopen zweten ín die handschoen, weet ik zeker dat jij die handschoen na een week kan weggooien :).
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    Dat je aan zoiets je geld uit gaat geven...:{
    Belachelijk.
     
  16. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    1 als je commentaar geeft ondersteun dit dan ff
    dus niet dit is onzin kun je beter je geld aan mij geven

    2 tis mijn geld ,heb er genoeg van ,en koop wel meerdere onzinnige dingen zoals 4 xboxen
    het feit dat jullie,niet werken,geen geld hebben of misschien wel jaloers zijn geeft je nog niet het recht om de aankoop van iemand af te kraken

    3 bekijk eens de hele site van die game glove voor je obenullig antwoord geeft ,deze dingen zijn speciaal gemaakt voor meer grip tijden het zweten.



    dat schuren lijkt me ook niet echt een goed idee
    ook omdat je hele hand meestal zweet en dan zou je de hele controller moeten schuren.
    ik heb wel een controller gespoten met een soort van stuctuur lak ,deze voelt erg korrelig aan en tijdens het zweten glijd deze ook niet weg,maar de joysticks blijven dan weer problemen geven
     
  17. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedzo pak ze aan! }:]

    Maar ik denk en als ik zo hoor (4 xbox'en) dat je het geld zeker wel kan missen en als het voor jou een serieus probleem is dan zou ik zeggen wat houdt je tegen? als het geld niet telt, wat heb je dan te verliezen?
     
  18. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt misschien gek, maar als ik ga draaien/mixer heb ik ook wel eens last van zweethanden. Ik spuit dan wel eens een beetje deodorant op m'n handen en dat helpt best wel. Meestal gebruik ik Nivea Dry spray for men. Ik weet het, het klinkt gek, maar er zit een anti-transpiratiemiddel in en dat houd je handen redelijk droog.
     

Deel Deze Pagina