ervaringen halo 2 op Power unlimited gameplay

Discussie in 'Algemeen' gestart door de bengel, 12 sep 2004.

1. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg.. wat doe je op dit forum eigenlijk?

2. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, dat is het nou 'm nou juist, ik hoefde voor 1 batch helemaal niks te doen en voor de ander vader jacob zingen :p, dus viel nog mee 8)

3. FabianNL

FabianNL Guest

zijn die 2 *** nog steeds niet gebanned joh of ondertussen al wel?
    Maar vind het wel erg kinderachtig dat je een beetje van die debiele dingen moest doen hoor, slaat echt totaal nergens op, geef gewoon netjes, op een normale manier die batch ipv zo'n debiel iest...

4. E-unit

E-unit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar op die stand zowat een uur gestaan voor de batches maar steeds kreeg iemand langs mij dat ding... en die mensen die dat uitdeelden waren een stelletje debielen. Ik kan het level echt zo voor je teken zolang heb ik die beelden aan moeten zien maar spelen daar kwam het niet bij en voor velen niet denk ik...

5. Dirk5

Dirk5 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb er een half uur gestaan maar het duurde me allemaal iets te lang, er zat geen structuur in, de dingen werden gewoon lukraak uitgedeeld. En aangezien ik geen zin had om te dringen of mezelf te verlagen tot een bepaald niveau om aan zo'n badge te komen ben ik maar doorgelopen. Het half uur wat ik heb staan kijken heeft trouwens wel indruk op me gemaakt.

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een liedje gezongen en toen mocht kreeg ik een badge... :p

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wat me opviel was dat granaten sneller exploderen. Hij, en naar 1 seconden ontploft hij. Veel sneller dan in Halo.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik was ook 1 van de lucky few,En ik moet zeggen dat hem errug vet vond .
    the main points
    Als je schiet zie je eerst het schild verschijnen en als dat weg is het bloed (wat er echt vet uitziet)

Dual wielding is vet maar niet erg effectief als je tegenstander meer als 5 meter van je staat (vol de triggers overhalen resulteert in een recoil die je kogels de hemel in stuurt)
    ( ojah press Y for dual wielding krijg je te zien als je een wapen wil pakken dat je al hebt of dat geschikt is voor dual wielding)

Het draaien voelt er strak en soepel aan waardoor het schieten en mikken echt meesterlijk is (helemaal als je iemand neer knalt)je springt heel hoog ik denk ook dat dit een belangerijk gameplay element is,het lopen vond ik wat sloom in vergelijking tot de rest

De wapens stralen echt sfeer uit en klinken ook heel vet aleen was de effectiefiteit soms ver te zoeken (de shotgun bijv) de impact die ze maken vind ik er heel dope uitzien

de map zanzibar is grooot groter grootst ik heb me beperkt to het lopen op het middeplein omdat ik te bang was om te verdwalen

en de voetuigen voelde zwaar aan de gohst is niet meer het ligte dingetje dat alle kanten op zwabbert maar voelt veel zwaarder en logger aan, en die bording actie`s zijn erg lastig kreeg 1 keer de kans (je ziet onder in beeld welke knop je moet gebruiken voor de actie`s in dit geval x) en die verpeste ik compleet dus dat zal nog leuk worden

verder vond ik hem super verslavend en grafisch er gelikt er was nouwlijks sprake van cliping of vage dingen in de map (grafisch gezien)EN het maakt ook na mijn mening de hype wel waar

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Dat vind ik dus echt zo triest... wat een trieste nerds daar bij Halo2 zeg :{

10. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had een kaartje over voor de PU Awards op zaterdag.
    En aangezien me zusje vaak Halo speelt en andere games, wou ze graag mee.
    Dus we stond ook een tijd bij de Halo 2 stand.
    Maar helaas hebben wij geen Halo 2 badge kunnen bemachtigen.
    Maar omdat me zusje vrij klein is , had ik der een paar keer opgetilt om zo boven de rest uit te komen.

Maar toen zag die donkere gast van de Halo 2 stand dat, en kreeg me zusje een hele vette Fable poster...

Was wel lachen, iederen graaien naar die poster, maar ze moesten los laten want hij was voor me zusje.
    En een uurtje later lukte het nog 2x...dus we hadden 3x een Fable poster, maar geen Halo2 badge helaas.

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb halo2 zaterdag en zondag gespeeld 2x dus!
    het overheerlijke gevoel om eindelijk dan als uitverkorende 6 min te spelen! was ook wel cker de moeite waard!

Dag 1 Zaterdag dus!

ik en ons forum collega Sparks kwamen binnen.
    En om de halo2 stand was er al een hoeveelheid halo2 mensen waar je u tegen zegt!
    Toch zijn we eerst maar ff de zaal doorgelopen! en nog ff forza gecheckt! en toen stortte wij ons ook in de halo2 madness ( Das Logisch natuurlijk )

na enige tijd! ( aapjes nadoen, haar door de war gooien en dat alleen maar om een batch!) kwame ze eindelijk met een soort van opdracht waarvan ik cker wist dat ik daar mee ging winne. Die gozer Joe zei dat iedereen Jane Lief moest hebbe. en OO wat waren alle mensen orgineel zeg! iedereen riep alleen maar I LOVE YOU JANE. Ik haalde Me CasaNova Glimlach *) naar boven en knipoogde en gaf twee zoenen met me hand bij me mond ( je weet wel hoe dat eruit ziet :9 ) Ik viel Op en Kreeg Die Potverdikkeme Lekkere BATCH!

Me Hart Klopte 3x zo snel als normaal en rende meteen Naar de Opening!
    Ik was Nummer 28! _O_

Toen ik eindelijk in die zwarte kubus stond kon ik nog lekker de laatste ronde van de vorige mensjes bekijken en filmen met me camera (zooow gruwlijk)!
    Het viel me meteen op dat HALO 2 NOG MOOIER IS DAN in had gedacht!
    En dat de jongen waar ik achter stond gewoon niet kon spelen.

Eindelijk de ronde was over en ik was aan de beurt om deze game te spelen!
    ik ging zitte op de stoel wat eigenlijk best comfortabel zat!
    en pakte de bezweten controller ( blijkbaar was de jongen net zo nerveus als mij }:] )

Ojah en buiten de kubus zat Sparks nog jaloers Te wachten op zijn batch Die ie helaas die dag niet ontving)

maar verder halo 2 speelt net zo lekker als deel 1 je pakt het op en speelt zo weg! helaas was mijn controller op invert gezet en ik speel nooit zo, maar ik had geen zin om het te veranderen. Op het strand rend iedereen meteen naar de warthog en de overige voertuigen. ik ging in de ghost ( lekker bakkie )
    door met een mooie stunt door de propellor ( voor sommige het grote ronde ding) te vliegen! ramde ik meteen al een defense spartan! ik was dus de uuh attack spartan! Na veel schieten en doodgaan merkte ik op dat de commentator, de man met de microfoon die best relax was, was gefocust op de vlag dus ik denk heey laat ik eens de vlag pakken en tot mijn geluk scoorde ik net nog voordat de ronde over was.
    Tweede ronde (Defense) ik loop meteen omhoog merk het mooie glas op en schiet het natuurlijk ook kapot ( kon het niet laten ) sprong omhoog en net als SPARKS opmerkte in zijn post is het zo dat je hoger springt! ik pakte de bazooka molde een ghost ging wat verder skieten! en de ronde was voorbij!

tweede dag ( BETERE AANPAK )
    SPARKS IN VOLLE HOOP
    sparks en ik hadden twee a4tjes met daarop de text WE LOVE JANE PLEASE LET US PLAY HALO2 binnen 5 min hadde we de batches deze x moesten we een paar min wachten totdat we in de kubus mochten! GAMEKINGS was aanwezig op de stand en ( rogier geloof ik )filmde ons een tijdje en ging de kubus in . paar min later mochten wij! binnen in de kubus zagen wij rogier spelen en die werd natuurlijk gefilmd, helaas voor hem bakte hij er niks van!
    ik ging zitten en sparks zat tegenover mij deze x had hij controller problemen.
    ik speelde weer heerlijker deze x leek halo2 zelfs voor mij gevoel sneller te zijn dus mij hoorde je niet klagen de SMG is een heerlijk wapen wat een kleine uuuh backslag heeft als je schiet dat maakt niet veel uit als je lichtjes je knuppel onder dat je met de SMG knalt omlaag houd. verder scoorde ik nog met de vlag . op het strand met de warthog gereden en niet eens op de andere speler gewacht die nog er in wouden stappen. en ik merkte op dat de wharthog zooo lekker rijd, das zo´n verbetering!. verder ook nog met de BATTLERIFLE geknalt. verder merkte ik ook nog op dat als je een plasma granaat gooid vlakbij een muur dat je dan kleine sterre in de muur ziet zitten! HOE VET IS DAT! het jammere was van de instellingen dat de response tijd lang was ingesteld.

Deze game word op zoveel vlakke vet dat het voor mij erg moeilijk is om nog te wachten. de wapens zijn geweldig DUAL wielden is geweldig en de details zijn geweldig voornamelijk omgeving wapens en de masterchiefs alles dus!
    jammer genoeg was ik vergeten dat je natuurlijk ook nog kon BOARDEN maar dat zal vast iemand anders nog wel hebben gedaan!

Dit is mijn verslag hopelijk hebben jullie er wat aan! O-) _0/ _0/

greets BASZS ( spartan o2 )

12. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb halo 2 gespeeld. Ik vond hem hartstikke leuk. goede graphics, speelde lekker en dat zwaard was ook erg vet. 10 hele leuke minuten! :)

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb ik ook gezien, alleen was het dan een jongentje. Je weet dan echt dat dat jongetje het krijgt, maar al die handen willen hem ook :+

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik was nr 18 8) 8) dus ik kon hem vij snel tjekke dus ik was helemaal happy

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn verhaal uit andere topic:

Wokeej my two cents:

4vs4 One Flag CTF op Zanzibar!

Ik begon aan het strand. Je begint met de SMG in je hand. Ik was bij het blauwe team. Ik sprong in de Ghost. Naast me reed net de Warthog weg waar ik achteraan ging. Met een boost was ik al snel voorbij de Warthog en ging ik onder de bogen door richting de molen. Daar sprong ik overheen en week uit naar rechts (nog geen vijanden gezien!). Ik ga via de rechterboveningang de basis in en kwam daar mijn eerste tegenstander tegen. Alleen met de SMG en een Granaat wist ik die te verslaan en liep ik richting de vlag. Daar stonden nog twee gasten. Eentje wist ik nog flink te beschadigen, maar omdat mijn controls niet op Inverted stonden raakte ik nogal in paniek omdat ik dus niet goed om me heen kon kijken. Hier ging ik dood. Ik snel in het pauze scherm mijn Controls veranderd. Ik respawn weer op het strand. Daar pak ik dat wapen dat ook kan zoomen op. En ga via de linkerkant de basis in. Daar nog wat gevechten gehad en ook meteen dual-wielden geprobeerd. SMG met een Plasma Rifle. Als je schiet dan gaan ook je handen omhoog waardoor je dus minder goed kunt richten. Maar verder is het meteen vertrouwd. Ik heb slechts 3a4 keer kunnen dual-wielden en dus niet erg veel combo's kunnen proberen, maar dat het leuk werkt is zeker! Maar goed ik daarna nog een keer dood en weer gerespawnd. En net op het moment dat ik voor het zwaard wilde gaan waren de eerste 3 minuten om...

DEFENCE: Wokeej nu startte ik dus in de basis en ging meteen omhoog naar het dak richting de waaier. Hier wist ik het zwaard te pakken en ging op een vijand af. Toen ik op hem afstormde wist ik hem te raken, maar werd zelf ook gedood omdat ik recht op de kogels afrende. Daarna respawnde ik net buiten basis en ging wat gasten te lijf met een SMG en Needler. Ik heb nog niet erg veel verandreingen aan de Needler gezien verder... Maar na een paar acties ging ik weer dood. Ik respawnde weer in de basis en ging nog een keertje voor het zwaard (ik moest en zou een kill maken zonder zelf ook dood te gaan!). En net op het moment dat ik het te pakken heb zie ik dat alle rode gasten richting basis rennen en ik ze dus in de rug aan kan vallen. Dit deed ik dus ook. Er gingen dan ook 2 gasten snel neer en ik rende er achter eentje aan. Die wist ook mijn granaat te ontwijken. Dus ik pak mijn SMG en ren verder.

En toen waren die 3 minuten, EN mijn Halo 2 ervaring voorbij... Maar wat een 6 minuten waren dat zeg! ^^

Wat ik wel merkte is dat je idd ff wat hoger/verder lijkt te kunnen springen. Ook dat als je inzoomt met een wapen zonder eigen zoomfunctie dan zie je dat je in je helm inzoomt. Er staan dan wat zwarte streepjes aan de rand van het scherm alsof er in een verrekijker gekeken word. De wapens hebben ook meer terugslag (je handen gaan echt omhoog) en het spel loopt een stuk sneller. Je hebt idd geen health meer, maar alleen een shield bar. Tjah verder is het gewoon een geweldig mooi spel en het speelt ook gewoon heerlijk.

Dit is allemaal van zondag. Zaterdag heb ik niet kunnen spelen ¬¬

16. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook is het mij NIET gelukt om een badge te bemachtigen na 2½ uur te wachten (vooraan nog wel). Ook geen T-shirt of posters of tasjes. Het enigste wat ik steeds van die vrouw kreeg waren stapels met stickers. Ik heb een hele tas vol met die dingen.

Dit systeem om een badge te bemachtigen op puur geluk is zwaar oneerlijk. En of je nou achteraan of vooraan stond, dat maakte niks uit!

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  17. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging ff vooraan staan om te kijken wat er gebeurde en kreeg gelijk een badge haha. Puur geluk..

18. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Het is geen geluk hoor. Meestal werd de gene die zichzelf het meeste vernederde gekozen. Ik heb echt nog bijna nooit zoiets triest gezien...

19. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Huricos beschrijft het allemaal zeer goed op Pagina 1. Ik heb er geen woorden voor zo vet dat het was.

nou....ben gewoon ff te lui om een heel stukje te typen O-)

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina