Halo, tot welk level legendary? ik heb net level 2 uitgspeeld. aahhg echt moeilijk. ben nu in level 23 voordat je dat schip ingaat. tot hoe ver zijn jullie op legendary
Ben jij in level 23 !! Hoe krijg je die? Geintje, heb Halo op alle moeilijkheids graden uitgespeeld. (stoer joh als al die schildjes bij elke level staan)
Ben laatst op Legendary begonnen, zit nu in level 2. Level 10 had ik al eens Legendary gedaan, dus 1 en 10.
Ik ben gekomen tot dat level dat je in dat spaceship gebeamd wordt van die planeet (geloof 3 of 4 ofzo), maar bij dat punt waar dat level begint ga ik ALTIJD dood. D'r zijn daar wel een stuk of 5 van die Elites met zwaarden. Ik heb het nou al zo'n klein half jaar niet meer geprobeerd hoor, maar ik heb het toen WEKEN geprobeerd en ging ALLEEEN maar dood. Heeft iemand een goede strategie om voorbij dat punt te komen?
Als je in dat schip bedoelt Level: The Truth And Reconcilliation. Heb je wel eens dat onzichtbaarheids pak gepakt? dat licht achter een van die paarse wat zikjn het kasten. Dus je bent erin en dan moet je effies achter die paarse kisten kijken!
IK moet mezelf even corrigeren. Ik vergeet het eerste level altijd en denk dat Halo level 1 is. Ik zit dus in level 3 en daarmee komt mijn 'score' op 1, 2 en 10.
goed op weg library is klootige level, heb'k met vriend uitgespeeld, vooral in het begin wanneer je nog geen shotgun hebt, maar met shotgun & rocket launcher komde der wel uit have fun
lolz , zoals meerdere hier ik heb met LEGENDARY level 1,2 en 10 gehaald ! . ik heb voor de rest alles gehaald met die moeilijkheid daaronder.
Ja, die pak ik inderdaad altijd wel, maar zelfs dan lukt het me niet. Eerste prioriteit is altijd die Elite's met zwaarden uitschakelen zodat m'n marines blijven leven (zo lang mogelijk) en dan maar raggen, maar het is me nog nooit gelukt. Heb ook wel es probeert me in gangen te verstoppen, maar zelfs dat lukt allemaal niet. Misschien toch weer es co-op proberen ipv. Single Player
Bij mij lukte dat juist wel in de gangen te verstoppen (met co-op hea) hij ging er steeds opaf en kwam er steeds bij omdat ik in een gang zat die eigenlijk een rode deur heeft maar ging erop tijd in!