ik zoek cheats voor project gotingham racing2 op deze site staan ze aleen voor pgr1 . heeft er iemand cheats ? alvast bedankt
1 Ding wil ik wel weten, hoe speel je bijv. in godsnaam een van de laatste races van de game uit op platinum, ik heb al alletwee mijn longen kapotgeschreeuwd en men controllers hebben beide al gevlogen (hele ervaring voor ze, dat wel) omdat die klote-mercedes (waar ik zelf ook in rij, nee het is geen kutauto) me te snel af is. HELP ME!!!!!!!
je moet het wel met die mercedes doen, heb ik wel namelijk gedaan alle races op platina in Ultimate Series..welk laatste races bedoel je? dat je s'nachts moet rijden?.. ik vind ultimate 1 van de makkelijkste series...ik heb nog ergens bij de derde serie nog eentje op goud staan
ik heb gewoon de laatste challenge van ultimate met de porsche gedaan, en je moet ook geluk hebben met de challenge. hopen dat die tvr een x een foutje maakt ofzo, of em in de 1ste paar bochten eruit beuken!!
Je moet gewoon flink duwen in het begin en geluk hebben dat je zo een beetje na voren komt...tis net Destruction Derby zoals ik hem uit heb gespeeld
Met een action replay pakket kun je save games e.d downloaden. Denk daarbij aan alle autos, tracks etc