ik wou graag een logitech controller draadloos kopen. heeft iemand er ervaring mee (liggen ze lekker in de hand? zijn ze goed?) etc. grtz, soulfighter
Ik heb een Logitech controller mét snoer. Dus kan niet zeggen of ie goed werkt qua draadloze-verbinding enzo. Maar je vroeg ook of ie lekker in de hand ligt en daar kan ik je wel antwoord op geven, want ik neem aan dat het gewoon 2 dezelfde zijn. Hij ligt goed in de hand, gewoon S-formaat. Gebruik 'm alleen als er een vriend van me komt spelen. Zelf gebruik ik altijd de officiële L-controller van Xbox. Maar hij ligt lekker in de hand!
de logitech is een uitstekende controller ... ik heb er inmiddels 2 (alleen omdat de winkel er niet meer op voorraad had ... donderdag haal ik nog 2 controllers er bij)
tis wel een S he... als ze die nou ook groot maakten...woei, samen met een draadloze headset een mooie combinatie
jeb ik heb zelf een draadloze headset .. bevalt me ook uitsketend, maar nog niet veel live games er mee gespeeld... omdat ik wacht op toppers als star wars battle front en KUF
ik heb eindelijk een headset met draad gekregen. maar ok, ik ga dus sparen voor een logitech @ fardo: je hebt een gave naam + avatar
Ik heb volgens mij een oudere logitech draadloze controller, wat betreft reactie tijd en storing... Je merkt helemaal niks... je kan gewoon net zo spelen als met een gewone... Alleen ik vind de mijne niet super lekker in de hand liggen... en vrij zwaar (door de batterijen, is ook een nadeel.. telkens nieuwe batterijen.), maar nogmaals ik heb een oudere variant... (als ik die met het plaatje van fardo vergelijk) en ik heb hem ook bijna nooit gebruikt... want ik ging toch nooit echt ver weg zitten van de tv... en tja dan vind ik de S voor mij net wat lekkerder in de hand liggen.. Maar de kwaliteit van de controller is zeker goed! dus als jou het wat lijkt moet je het gewoon doen...
De grote zuigen ... je hebt 4 batterijen nodig en gaan zelfs korter mee... ook hebben deze vaak problemen .... de nieuwe precision controllers liggen lekker in de hand en life time is 50 euro met feedback @SoulFighter - ... en een gave website
Ik heb hem net gekocht... Maar ik vind het voor LIVE echt een pokke ding.... Zit maar een 30 Centimeter snoertje aan het ding voor de Cummonicator... Ik ga hem morgen dus weer terug bregen....
ja dat wist je van te voren, dat zegt fardo ook nog... maar er komt een draadloze headset dacht ik over een tijdje...
En dat ding gaat dan ook nog wel stuk of 40 euro kosten dus heb je met alles bij elkaar ongeveer 100 euro dat ga ik er dus heus niet voor uitgeven geef mij dan maar draadjes *)
Tja zo denk ik er ook over, ik gebruik mijn draadloze logitech ook nooit...maar ja ik kocht hem een week voordat ik live nam ofzo...zodat ik lekker kon gamen vanaf me bed... jamer dat dat net iets te ver van de tv staat... dus het keek dan jammer... en tja op me gewone stoel kan ik ook wel een gewone controller pakken... ligt lekkerder in de hand en weegt minder en eet geen batterijen (ik heb het hier over het oude model logitech)
Ik heb hier voor een wireless headset aangeschaft ... Hij werkt tevens op mijn mobiele telefoon ... dus ik sloeg twee vliegen in 1 klap
Ik speel ook zelf al een tijdje met de "draadloze S" van Logitech en ben uiterst te spreken over de aanpassingen vergeleken met het vorige model. Vind het alleen jammer dat de ''start'' en ''back'' -knoppen niet gewoon in het midden zitten. Het batterij-verbruik is zeer acceptabel.Zelf heb ik pas een keer de batterijen moeten vervangen en ik heb de controller al 2 maanden in mijn bezit.(wel moet ik er bijzeggen dat niet altijd de tril-functie gebruikt) Voor de mensen die nog zitten te twijfelen,omdat ze bijna alleen op live zitten. Er zijn verschillende draadloze headsets te koop. Zelf gebruik ik de Jabra bt-200(non-bluetooth) regelmatig op XBC en vind het echt ideaal. Enige minpunt deze headset is na 2-3uur al leeg.
Kijk, ik zit eigenlijk aan precies dezelfde setup als jullie te denken *) Maar.... Ik ben erg bang dat als Halo 2 straks uitkomt ik toch wat langer dan 2 á 3 uur achter elkaar zit te gamen op Live.... Ik wacht nog even af wat er komende winter op de markt komt